سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز: با حمايت هواداران سهميه آذربايجان در ليگ برتر را حفظ مي كنيم

تبريز- ايرنا - سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: با حمايت هواداران فهيم تبريزي و پيروزي مقابل صباي قم سهميه آذربايجان در ليگ برتر را حفظ مي كنيم.

فراز كمالوند روز پنج شنبه در كنفرانس خبري قبل ازبازي با صبا، افزود: بازي مقابل اين تيم يكي از سخت ترين و مهمترين بازي هاي گسترش در ليگ برتر به لحاظ شرايط جدولي است كه مي توانيم با كسب سه امتياز اين ديدار خيال خود را از ماندن در ليگ برتر باشگاه هاي ايران راحت كنيم.

وي اظهار كرد: در مقابل صبا بازي تهاجمي را در دستور كار خود داريم و با حضور هواداران آذربايجان درصدديم با ارايه يك بازي زيبا و تماشاگرپسند به هر سه امتياز ديدار دست پيدا كنيم تا در ادامه ليگ برتر با فراغ بال بيشتري به بازي هاي خود ادامه دهيم.

كمالوند با بيان اينكه شناخت كافي و كاملي از صبا دارد، يادآوري كرد: با سپري شدن 26 هفته از بازي هاي ليگ تمام تيم ها شناخت خوبي نسبت به يكديگر پيدا كرده اند و ما نيز درباره نقاط ضعف و قوت حريف خود آگاهي خوبي داريم.

وي ضعف مهاجمان در زدن ضربات آخر را يكي از نقيصه هاي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز عنوان كرد و گفت: اين ضعف شايد ناشي از دقت بيشتر و وسواس بيش از حد بازيكنان ناشي مي شود كه دوست دارند در زدن ضربات نهايي به سوي دروازه حريفان ظرافت به خرج دهند.

كمالوند ادامه داد: اين در حالي است كه مهاجمان حرفه اي حتي بدون نگاه به دروازه ها ضربات نهايي را مي زنند.

وي گفت: در بازي فردا مرتضي اسدي به دليل محروميت و محسن بياتي نيا به دليل مصدوميت حضور نخواهند داشت.

ديدار تيم هاي گسترش فولاد تبريز و صباي قم از هفته 27 ليگ برتر باشگاه هاي كشور ساعت 18 فردا / جمعه / در ورزشگاه بنيان ديزل برگزار مي شود.

گسترش فولاد با 26 امتياز در رده دوازدهم و صباي قم با 33 امتياز در رده هشتم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارند.

/1756/3038