۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81570890
T T
۰ نفر

امام جمعه اردبيل:ماهواره بمب اتم زمانه است

۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81570890
امام جمعه اردبيل:ماهواره بمب اتم زمانه است

اردبيل - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ماهواره بمب اتم زمانه است.

آيت الله سيدحسن عاملي روز سه شنبه در جشن ميلاد كوثر در شهر نير افزود: با ورود ماهواره به منازل فرهنگ غلط غربي وارد خانواده هاي ايراني شده و بنيان خانواده ها متزلزل شده است.

وي اظهار كرد: بيشتر مشكلات سياسي ، اجتماعي ، امنيتي و اخلاقي از ماهواره نشات مي گيرد و بايد مراقب اين پديده شوم بود.

وي گفت: اگر مي خواهيد زندگي اسلامي در خانواده ها جريان داشته باشد و فرزندانمان الگوي مناسبي براي جامعه باشند بايد به سيره و روش زندگي حضرت فاطمه (ص) تمسك بجوييم زيرا ماهواره استراتژي تربيت ندارد و در آن رشد فكري جوانان را مسموم مي كنند.

امام جمعه اردبيل افزود: اگر مي خواهيم دين خود را به حضرت زهرا (س) ادا كنيم بايد اهداف ، تفكر ، مرام و راه و روش آن حضرت را در جامعه نهادينه كنيم.

او اظهار كرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام عرصه ها حرفي براي گفتن دارد ، در عرصه هايي از جمله سياست ، عفت و حجاب ، ولايت ، اخلاق ، مديريت و سبك زندگي و در اين صورت است كه فاطمي خواهيم ماند.

نماينده ولي فقيه در استان عنصر برتر در بانوان را حجاب و عفت دانست و بر لزوم نهادينه كردن عفاف و حجاب در جامعه تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام ميكائيل مقدسي امام جمعه نير هم در اين همايش به نقش زن در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي بانوان كشور به جايگاه واقعي خود دست يافتند.

7116/6018/1257