۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81568155
T T
۰ نفر

بزرگي : منافع استقلال درحكم كرار لحاظ شده است

۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81568155
بزرگي : منافع استقلال درحكم كرار لحاظ شده است

تهران - ايرنا - معاون حقوقي باشگاه استقلال تهران در باره حكم كميته اخلاق فدراسيون فوتبال مبني بر محروميت يكساله كرار از حضور در فوتبال ايران گفت: اين حكم ارتباطي به باشگاه استقلال ندارد، زيرا درحكم صادره، منافع باشگاه لحاظ شده است.

محسن بزرگي روز يكشنبه به ايرنا افزود: طبق حكم صادره، كرار پس از اتمام مدت قراردادش با استقلال، يكسال از حضور در فوتبال ايران محروم است. ما با كرار قرارداد دوساله داريم و بر اين اساس، كرار فصل بعد هم مي‌تواند براي باشگاه استقلال بازي كند.

بزرگي گفت: در اصل، كميته اخلاق در راي خود، ضمن لحاظ منافع فوتبال ايران، منافع باشگاه استقلال را هم در نظر گرفته تا به باشگاه ضرري وارد نشود. اين حكم هيچ ضرري به باشگاه استقلال نمي‌رساند و ما متضرر نمي‌شويم.

معاون حقوقي باشگاه استقلال تهران درباره علت حضور نيافتن كرار در جلسه كميته اخلاق گفت: حضور كرار الزامي نبود و دراحضاريه نيز قيد شده بود، عدم حضور بازيكن مانع از رسيدگي نيست. البته كرار قبلا يك جلسه در كميته اخلاق حضور يافته و توضيحات خود را ارائه كرده بود. در صحبتي هم كه با وي داشتم گفت تابع حكم كميته اخلاق است و اعتراضي نخواهد كرد.

وي ابرازاميدواري كرد اين سياست كميته اخلاق در صدور آرا، براي ساير نهادهاي فدراسيون فوتبال الگو شود.

كميته اخلاق فدراسيون فوتبال طي حكمي، جاسم كرار بازيكن عراقي باشگاه استقلال تهران را يكسال از فصل بعد از حضور در فوتبال كشورمان محروم كرد.

ورزشي(4)**9140**1590