۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲
کد خبر: 81560423
T T
۰ نفر
قدرداني رييس كميته ملي المپيك از تيم مذاكره كننده هسته اي كشور

تهران - ايرنا - رييس كميته ملي المپيك با قدرداني از تيم مذاكره كننده هسته اي گفت: آنان بخوبي وبا درايت لازم و شناخت گفتمان بين المللي، منافع ملي كشور را در اين زمينه تامين و رضايت مردم و مسوولين را به همراه آوردند.

كيومرث هاشمي روز يكشنبه درگفت و گو با ايرنا با خسته نباشيد به نمايندگان ايران در مذاكره با گروه 5+1 افزود:بابه رسميت شناخته شدن حق غني سازي جمهوري اسلامي ايران از سوي غرب يك پيروزي بزرگ براي ملت بدست آمد.

هاشمي اظهار داشت: ايستادگي ملت ايران در برابر زياده خواهي برخي كشورها حاصل همدلي دولت و مجلس و گام برداشتن در چارچوب هاي تعريف شده از سوي مقام معظم رهبري است ، تا ملت بزرگ ايران بتواند از دستاورد هاي ارزشمند علمي خود بخوبي حراست كند.

وي تصريح كرد: امروز مردم عزيز، دولت و مجلس محترم شوراي اسلامي در حوزه فناوري هسته اي يك سخن واحد دارند و آن حركت درچارچوب تبيين شده از سوي رهبري و حفظ و حراست از دستاورد هاي بومي هسته اي ايران است.

رييس كميته ملي المپيك اضافه كرد: براين اساس ما مي توانيم به پيروزي هاي بزرگ دست يابيم و تيم مذاكره كننده با درايت لازم و شناخت گفتمان بين المللي بخوبي توانست منافع ملي كشور را تامين كند و رضايت مردم و مسوولين را به همراه آورد.

ورزشي**9250**1590
۰ نفر