۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱
کد خبر: 81560037
T T
۰ نفر
دولت و ملت ، همدلي و همزباني راهبردي مهم در حل مشكلات كشور است

بندرعباس- ايرنا- مديركل ارشاد اسلامي هرمزگان گفت: نام گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني تنها يك نام گذاري تشريفاتي نيست بلكه راهبردي مهم و كليدي در حل مشكلات كشور است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عليرضا درويش نژاد روز يكشنبه در نشستي با نيروهاي اين اداره كل اظهار داشت: اتحاد و همدلي رمز موفقيت و پيروزي ايران اسلامي در همه دوران ها به ويژه در شرايط سخت بوده و تاكيد بر اين امر مي تواند ضامن آينده اين مرز و بوم باشد.

وي افزود: موفقيت و پيشرفت هاي حاصل شده طي سال هاي اخير حاصل اتحاد، همدلي و همزباني دولت و ملت بوده است و اين روند با توجه به شعار سال افزايش دو چندان خواهد يافت.

درويش نژاد با بيان اينكه همه سازمان ها و نهادهاي دولتي بايد براي تحقق اهداف نامگذاري امسال تلاش كنند، بيان داشت: در راستاي شعار امسال، رويكرد فعاليت هاي فرهنگي در هرمزگان نيز تغيير جدي خواهد داشت.

مديركل ارشاد هرمزگان با تاكيد بر اينكه امسال بايد حمايت و مشاركت فرهنگ و ارشاد با هنرمندان و اهالي فرهنگ و هنر به بالاترين سطح خود برسد، خاطرنشان كرد: براساس شعار امسال برنامه هاي فرهنگي – هنري متناسب با نياز مردم توليد و در مكان هاي عمومي اجرا خواهد شد. ك/3

7198/6048