۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۱۲
کد خبر: 81559411
T T
۰ نفر

آرسنال، لیورپول را درهم كوبید و به رده دوم صعود كرد

۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۱۲
کد خبر: 81559411
آرسنال، لیورپول را درهم كوبید و به رده دوم صعود كرد

تهران - ایرنا - شاگردان آرسن ونگر با شكست تیم لیورپول به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود كردند.

به گزارش ایرنا؛ دراین دیدار كه در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار شد، یاران دنی ولبك با نتیجه 4 بر یك لیورپول را شكست دادند و با 63 امتیاز به طور موقت به رده دوم جدول صعود كردند.

برای تیم آرسنال د راین دیدار بلرین در دقیقه 37 ،مسوت اوزیل در دقیقه 40 ، آلكسیس سانچز در دقیقه 45 و اولیور ژیرو در دقیقه 1+90 گلزنی كردند و شادی را به اردوی تیمشان آوردند.

تنها گل تیم لیورپول را در این بازی جوردن هندرسون كاپیتان این تیم در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقایق ابتدایی نیمه نخست شاگردان براندن راجرز علیرغم اینكه تیم میهمان بودند با در اختیار گرفتن توپ و میدان بر زمین حاكم و با به گردش درآوردن توپ در زمین و گوشه ها به دروازه تیم حریف نزدیك شدند اما با بدشانسی و بی دقتی مهاجمان این تیم از جمله رحیم استرلینگ به گل نرسیدند.

رفته رفته بازیكنان تیم آرسنال به خود آمده و با گلزنی بلرین در دقیقه 37 توپ و میدان را در اختیار گرفتند و تا پایان نیمه نخست دو گل دیگر از سوی اوزیل و سانچز به ثمر رساندند و بازیكنان لیورپول را در این نیمه تحقیر كردند.

نیمه دوم توپ بیشتر در میانه میدان به گردش درآمد و خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نكرد. در ادامه بازیكنان لیورپول كه بازی را ازدست رفته می دیدند برحملات خود افزودند و بالاخره در دقیقه 75 صاحب یك ضربه پنالتی شدند كه این ضربه را هندرسون به گل تبدیل كرد. دقایق پایانی این دیدار بار دیگر بازیكنان آرسنال توپ و میدان را در دست گرفتند و فشار حملات آنان باعث شد امره جان مدافع تیم لیورپول در دقیقه 80 دچار اشتباه شده و با خطای عمدی كه انجام داد دومین كارت زرد را گرفت و از زمین بازی اخراج شد اما این پایان كار نبود، بازیكنان آرسنال از سوی اولیور ژیرو یك بار دیگر به گل رسیدند و اختلاف را افزایش دادند.

بدین ترتیب شاگردان آرسن ونگربا كسب هر سه امتیاز این دیدار 63 امتیازی شدند و به رده دوم صعود كردند.

ورزشی.(2)**9144**1379
۰ نفر