۲۷ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8155871
T T
۰ نفر
تهدید امنیت اجتماعی کودکان در آمریکااز سوی آزاررسانان جنسی ..........................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/04/86 خارجی.سیاسی.فاکس نیوز.آمریکا.کودکان.آزار.
تعداد آزاررسانان جنسی در آمریکا به حدی رسیده است که این افراد تهدیدی جدی برای امنیت اجتماعی این کشور بویژه کودکان محسوب می شوند.
به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا، هم اکنون تعداد آزاررسانان جنسی شناخته شده در آمریکا به 600 هزار نفر رسیده است که معادل وجود هر یک از این افراد متعرض در قبال 500 نفر از جمعیت آمریکا است.
براساس این گزارش همین امر موجب کاهش امنیت اجتماعی بویژه میان کودکان آمریکا شده است زیرا بسیاری از والدین بیم دارند کودکان آنها هنگام تردد یا بازی در اطراف منازل مورد تعرض این افراد قرار گیرند.
از همین رو سرویسی ویژه برای هشدار به والدین راه اندازی شده است که از طریق آن والدین در هر کجای آمریکا می توانند از وجود افراد آزاررسان جنسی در اطراف محل زندگی خود آگاه شده و به این ترتیب بتوانند کودکان خود را مطلع کرده و مراقب آنها باشند.
بر اساس این گزارش، سرویس مذکور با دریافت سالانه 20 دلار به مخاطبین خود اطلاع می دهد که آیا از میان لیست افراد شناخته شده متعرض جنسی کسی در نزدیکی محل سکونت آنها زندگی می کند یا خیر.
به گزارش فاکس نیوز، تعداد آزاررسانان در ایالت آریزونا به 14 هزار نفر رسیده است که این امر به این معنا است که در هر محله حداقل یکی از این افراد زندگی می کند که می تواند خطری بالقوه برای کودکان بی دفاع باشد.
مقامات اجتماعی آمریکا امید آن دارند که از طریق راه اندازی این سیستم هشداردهنده به والدین و همچنین آموزش کودکان در مورد وجود افراد آزاررسان و چگونگی رفتار آنها تا حدودی از ناامنی روانی در این خصوص کاسته شود.
صویر/1505/1337 شماره 214 ساعت 22:14 تمام
۰ نفر