۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۸
کد خبر: 81558493
T T
۰ نفر
همدلي و همزباني بهترين راهكار پيشرفت كشور و خنثي‌سازي توطئه‌ها است

اصفهان- ايرنا- نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي گفت: همدلي و همزباني دولت و ملت در عرصه هاي مختلف داخلي و بين المللي، بهترين راهكار براي پيشرفت و توسعه كشور و نيز خنثي‌ سازي توطئه‌هاي دشمنان است.

علي ايرانپور روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ايرنا، با اشاره به نامگذاري سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلي و همزباني» و شرايط تحقق آن اظهار كرد: هر ساله رهبر معظم انقلاب نامي را متناسب با شرايط كشور انتخاب مي‌كنند كه اين نامگذاري به طور قطع متناسب با شرايط حال حاضر و آتي كشور، منطقه و جهان است.

نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي افزود: نام منتخب براي سال 94 از سوي رهبر معظم انقلاب بيانگر سياست‌هاي كلان نظام و خط مشي مسئولان است كه بر اساس مطالبات مردم و نظام و نيازهاي انقلاب اسلامي برگزيده شده است.

وي ادامه داد: مهمترين ثمره همدلي و همزباني دولت و مردم، هم‌صدايي كشور بر اصول انقلاب و نظام در عرصه بين‌المللي است كه نااميدي دشمنان را به دنبال دارد.

ايرانپور با تاكيد بر تعامل رفتاري و تفكري ميان هر سه قوه با بدنه جامعه و مردم، گفت: اين همدلي و همزباني موجبات طرح ايده‌هاي نوين و راهگشا براي حل مشكلات سياسي، اجتماعي و اقتصادي را فراهم مي كند.

وي خاطرنشان كرد: مردم در طول سه دهه گذشته همدلي و همزباني خود را با انقلاب و نظام به اثبات رسانيده‌اند و حال زمان اداي دين مسئولان از طريق تحقق شعار امسال است.

رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي ، سال 94 را سال همدلي و همزباني دولت و ملت ناميدند و اين مهم به عنوان يكي از راهكارهاي پيشرفت كشور و تقويت همبستگي ملي مورد توجه خاص مردم و مسئولان قرار دارد.

7150/ت / 1339/ 1650
۰ نفر