۲۷ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8155790
T T
۰ نفر
"حسینی" در سالگرد انفجار "آمیا" این حادثه تروریستی را محکوم کرد ...............................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/04/86 داخلی.سیاسی.سخنگو.حسینی.آمیا.
" سیدمحمدعلی حسینی " سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در سالگرد حادثه انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین (آمیا) بار دیگر این اقدام تروریستی را محکوم کرد و خواستار مجازات مجرمین و مرتکبین واقعی این حادثه شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه ، حسینی گفت: جمهوری اسلامی ایران جهت اثبات حسن نیت خود دررابطه با حل و فصل موضوع و روشن شدن ابعاد و زاویای پنهان مساله به منظور کمک به محاکمه و مجازات عاملین اصلی این انفجار تروریستی و رفع هر گونه شبهه و اتهام از اتباع کشورمان درخواست های نیابت قضایی آرژانتین را اخذ و جهت بررسی و اعلام نظر قضایی به قوه قضاییه کشورمان ارسال نموده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران متقابلا از دولت آرژانتین انتظار دارد با پرهیز از فرافکنی و هرگونه ایراد اتهام سیاسی و بی مورد، به مسیر همکاری حقوقی - قضایی وارد شده و با تاثیر نپذیرفتن از سیاست های دشمنان روابط دو کشور به اجرای دقیق عدالت پرداخته و مجرمین و مرتکبین واقعی را در پناه بی کیفری، رها نکند.
سیام. 9139-1344 شماره 133 ساعت 15:49 تمام
۰ نفر