۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴
کد خبر: 81547479
T T
۰ نفر
شرایط جوی ناپایدار است با وسیله نقلیه مجهز سفر كنید

تهران - ایرنا - ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه از مسافران نورزی خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و بارندگی در مناطق مختلف كشور، ضمن بررسی فنی وسایل نقلیه، نسبت به مجهز بودن آن به امكانات و تجهیزات مكانیكی مورد نیاز در شرایط خاص اطمینان حاصل كنند.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا، در اطلاعیه شماره 15 ستاد هماهنگی خدمات سفر آمده است: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و بارندگی در مناطق مختلف كشور هموطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام نموده و ضمن بررسی فنی وسایل نقلیه، نسبت به مجهز بودن آن به امكانات و تجهیزات مكانیكی مورد نیاز در شرایط خاص اطمینان حاصل كنند.

با توجه به لغزنده بودن اكثر معابر و جاده های كشور از رانندگان عزیز تقاضا می شود نهایت دقت و هوشیاری را در هنگام رانندگی به خرج دهند و همچنین نهایت همكاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورده و از توقف های غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه ها و سایر نقاط كه موجب ترافیك می شود خودداری كنند.

ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر می افزاید : دیگر تاكید می شود مسافران و گردشگران عزیز می توانند پیش از عزیمت به سفر، اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شماره تلفن سراسری 09629 كسب نمایند. این سامانه به صورت 24 ساعته ضمن معرفی جاذبه های گردشگری، آماده پاسخگویی به شكایات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی نیز است.

هموطنان عزیز از طریق سامانه های اطلاع رسانی و اطلاعیه های ستاد مركزی كه از رسانه ها پخش می شود از برنامه ­های فرهنگی تدارك شده توسط دستگاههای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل بازارچه های خیریه و نمایشگاههای هنرهای سنتی، مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و دیدن نمایند.

به مسافران عزیز پیشنهاد می­شود شركت در برنامه­ها و مراسمات كه ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها تدارك دیده­اند را در برنامه خود قرار دهند.

فراهنگ**7537**1601**
۰ نفر