۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81538000
T T
۰ نفر
حكم كيفري عليه سه متخلف از قانون مديريت پسماند در شهرستان بهارستان صادر شد

تهران - ايرنا - رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بهارستان از صدور سه فقره راي محكوميت كيفري براي متخلفان از قانون مديريت پسماند وآلودگي محيط زيست در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه از روابط عمومي محيط زيست استان تهران، عزيز ميكائيلي حمزه قاسم گفت: در ادامه طرح ضربتي برخورد با راكبان و متخلفان از قانون مديريت پسماند كه در مبادي ورودي شهرستان بهارستان و به طور عمده در محدوده اتوبان تهران- ساوه پس از پايان روند تكميل و تحقيق پرونده توسط دادستان عمومي وانقلاب شهرستان، راي محكوميت سه نفر از راكبان متخلف از قانون مديريت پسماند صادر شد.

وي با اشاره به اينكه متخلفان با تخليه زباله و آتش زدن كابل برق و ضايعات موجبات تخريب محيط زيست و تهديد عليه بهداشت عمومي را فراهم آورده بودند افزود: اين راي به استناد مفاد قانون مديريت پسماند و آئين نامه اجرايي و همچنين مفاد قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا توسط مرجع قضايي محرز و دادنامه محكوميت كيفري و پرداخت جريمه نقدي در حق صندوق دولت صادر و ابلاغ شد.

ميكائيلي خاطرنشان كرد: اقدامات بازدارنده و كنترلي ماموران يگان حفاظت محيط زيست و همكاري مراجع قضايي، در حال حاضر شهرستان بهارستان تبديل به مكان ناامني براي متخلفان از قوانين ملاك عمل سازمان حفاظت محيط زيست شده است.

تهرام/1699/1348
۰ نفر