۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷
کد خبر: 81537501
T T
۰ نفر
كاظمی: به امتیاز كامل دیدار با تراكتورسازی فكر می كنیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: در دیدار فردا (پنجشنبه) برابر تراكتورسازی به دلیل خستگی این تیم به امتیازهای كامل این مسابقه فكر می كنیم.

به گزارش ایرنا، فرهاد كاظمی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با تراكتورسازی تبریز افزود: تیم تراكتور از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به جایگاه تیم خودمان در جدول هم توجهی نداریم و باید با شش تیم انتهای جدول برای بقا رقابت كنیم.

وی اظهار داشت: راه آهن هم بازیكنان جوان و خوبی دارد و به آینده امیدوار هستیم و اكنون حدود 16 بازیكن داریم كه بسیاری از آنان مدافع و فقط دو نفر آنان در خط حمله هستند اما مهمترین مزیت تیم ما آن است كه بازیكنان با جان و دل تمرین می كنند.

كاظمی در پاسخ به این سووال كه آیا با قبول سرمربیگری این تیم ریسك نكرده است؟ گفت: در گذشته و زمانی كه در تمرینات تیم بانك ملی حاضر می شدم از شیوه تمرین آنان لذت می بردم و حال من همان فرهاد كاظمی گذشته ام و باید با داشته های تیم در دیدار فردا نتیجه بگیریم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش هم یادآور شد: بهادر عبدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و میلاد محمدی و امیر عابدزاده در اختیار تیم امید المپیك هستند.

دیدار دو تیم راه آهن با تراكتورسازی تبریز از هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های كشور (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملك با كمك های محمدرضا امینی و محمدرضا مدیرروستا است.

ورزشی (3)**1067**1379