۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۱۵
کد خبر: 81536558
T T
۰ نفر
معاون استاندار: پايش تصويري شهر قم در ايام نوروز تقويت مي شود

قم - ايرنا - معاون سياسي امنيتي استانداري قم گفت: پايش تصويري شهرمقدس قم در ايام تعطيلات نوروز تقويت مي شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي رور سه شنبه در چهارمين جلسه ستاد تسهيلات زائران نوروزي قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: با هدف تامين امنيت مردم و زائران قم در ايام نوروز نقاط بيشتري از شهر تحت پوشش دوربين هاي مدار بسته قرار مي گيرد.

وي همچنين با اشاره به ابلاغ بسته امنيتي به همه دستگاه هاي مختلف ذيربط از جمله فرمانداري، نيروي انتظامي و دادگستري، تصريح كرد: در اين بسته وظايف هر دستگاه به تفكيك و به طور كلي مشخص شده است.

معاون استاندار قم درادامه معضل متكديان خياباني و معتادان متجاهر و كارتن خواب را طبق پژوهش هاي انجام شده در سال هاي قبل از بزرگترين آسيب هاي اجتماعي در ايام نوروز توصيف كرد و افزود: از اين رو طرح جمع آوري اين افراد در دستور كار نيروهاي امنيتي استان قرار گرفته است.

وي تصريح كرد: كليه معتاداني كه متجاهر نيستند ولي شاكي خصوصي دارند، بنا به شكايت افراد نزديك و خانواده آنها جمع آوري و سامان دهي مي شوند.

بنايي با اشاره به اجراي طرح هاي امنيتي پيرامون حرم حضرت معصومه و مسجد مقدس جمكران، افزود: اين طرح ها با هدف ايجاد امنيت و ممانعت از سرقت صورت مي گيرد.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه به لحاظ كليت مسائل امنيتي و انتظامي در ايام نوروز با هيچ مشكلي مواجه نيستيم ، تصريح كرد: هم افزايي بين دستگاهي و پرهيز از موازي كاري مهمترين عامل در موفقيت اجراي طرح ها و برنامه هاي امنيتي در طول ايام تعطيلات به شمار مي آيد.ك/3

7403 / 1175