۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 81536543
T T
۰ نفر
بيش از يك هزار نفر از شهروندان نمين  راهيان نوري شدند

اردبيل - ايرنا - فرمانده سپاه نمين گفت : امسال تاكنون يك هزار و 485 نفر از شهروندان نميني در قالب كاروان هاي راهيان نور عازم مناطق عملياتي در حنوب و غرب كشور شده اند.

سرگرد حسين ايراني روز سه شنبه در جلسه هماهنگي راهيان نور شهرستان نمين افزود: همزمان با عيد نوروز نيز 500 نفر از شهروندان نميني به مناطق عمليالتي اعزام خواهند شد .

وي بيان كرد: اين افراد در قالب دو كاروان برادران و خواهر اعزام و به مدت 5 روز از مناطق عملياتي كشور بازديد خواهند كرد.

ايراني معراج شهدا و سرزمين راهيان نور را متعلق به همه ملت ايران دانست و افزود: در اين كاروان ها سعي شده است از عموم اقشار مردم شهرستان ثبت نام به عمل آيد.

او گفت:

فرماندار نمين هم در اين جلسه دوران دفاع مقدس را كارنامه درخشان ملت ايران توصيف كرد و گفت: شهداي ما بالاترين رشادت و شجاعت ها را در قالب ملي و اعتقادي در اين دوران به منصه ظهور گذاشتند.

سيد مهدي جوادي پايداري نظام مقدس اسلامي را مرهون خون شهدا دانست و بر ايجاد تسهيلات و زمينه هاي لازم جهت استفاده حداكثري نسل جوان و جديد جامعه از آثار دفاع مقدس در قالب كاروان هاي راهيان نور تاكيد كرد.

او مسئولان ادارات شهرستان را به پشتيباني از سپاه در اداره و اعزام اين كاروان ها فراخواند و از آنان خواست در راستاي ارج نهادن به جايگاه رفيع شهيد و شهادت در مراسم بدرقه اين كاروان ها حضور داشته باشند.

نمين در 30 كيلومتريشرق اردبيل واقع مي باشد.

7120/6016