۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 81530941
T T
۰ نفر
بصيرت مرجعيت و بيداري مردم دو سد محكم در برابر نظام سلطه است

اصفهان- ايرنا- امام جمعه موقت داران گفت: بصيرت مرجعيت ديني و بيداري مردم دو سد مستحكم در برابر توطئه هاي استكبار و نظام سلطه است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين گشول در درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته داران با اشاره به به تحولات وحوادث منطقه اظهار كرد: امروز همين دو عامل مهم در كشور عراق اثرگذار شده و نتيجه بخش بوده است.

وي افزود: اينكه وزير امورخارجه عربستان در ديدار با همتاي امريكايي خود ايران را متهم به حمايت از تروريسم مي كند بسيار وقيحانه است چرا كه اگر پول هاي كثيف آل سعود و حمايت هاي مزورانه آمريكا، اسرائيل و برخي دولت هاي غربي و عربي از داعش نبود پرونده اين گروه تروريستي تاكنون بسته شده بود.

وي اضافه كرد: امريكا و برخي دولت هاي غربي و عربي در آواره شدن بيش از چهار ميليون سوري و كشته شدن بيش از 200 هزار نفر از آنها شريكند و هدف آنان از اين اقدامات چپاول منابع و تجزيه كشورهاي اسلامي و سركوب كردن بيداري اسلامي است.

خطيب موقت جمعه داران به حكم دادگاه عربستان در مورد شيخ نمر اشاره كرد و گفت: اگر اين روحاني شيعه عربستاني اعدام شود اين كشور به آشوب و نا آرامي كشيده خواهد شد و مطمئنا كشورهاي مسلمان سكوت نخواهند كرد.

حجت الاسلام گشول در باره مذاكرات هسته اي نيز گفت: زبان تهديد را بايد با زبان تهديد پاسخ داد و به آنان تفهيم كرد كه ما هم توان تحريم و تهديد شما را داريم.

شهرستان فريدن به مركزيت داران با افزون بر 77هزار جمعيت در 135 كيلومتري غرب اصفهان واقع شده است.

6508