۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۴
کد خبر: 81527439
T T
۰ نفر
سرمربي ليورپول: استاريج به زودي با آمادگي كامل باز مي گردد

تهران- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال ليورپول گفت كه دنيل استاريج مهاجم اين تيم بعد از بهبودي از مصدوميت هاي متوالي، تا آخر هفته جاري با آمادگي كامل به مسابقات برمي گردد.

به گزارش ساكرنت، استاريج 25 ساله، بعد از مصدوميت در اوايل سپتامبر سال گذشته، پنج ماه از مسابقات فصل جاري را از دست داد، ولي پنجشنبه گذشته در ديدار برابر بشيكتاش به مدت 105 دقيقه به ميدان رفت.

برندان راجرز با وجود حذف ليورپول از ليگ اروپا پس از شكست از بشيكتاش در ضربات پنالتي، معتقد است كه اين مسابقه به استاريج كمك كرد تا زودتر به آمادگي برسد.

ليورپول هم اكنون در جدول ليگ برتر انگليس نيز با اختلاف سه امتياز نسبت به آرسنال و دو امتياز نسبت به منچستريونايتد، در مكان پنجم قرار دارد.

راجرز افزود: دنيل هنوز به فرم بدني دلخواه نرسيده است و بازي برايش سخت است زيرا در تمرينات حضور نداشت، اما كاملا با سيستم جديد تيم هماهنگ است و مي تواند بهترين عملكرد را داشته باشد.

وي ادامه داد: ليگ اروپا، فرصتي خوبي براي حضور او بود ولي بعد از پنج ماه دوري از ميادين، بايد با احتياط از او استفاده مي كرديم. استاريج خيلي مصمم است و وقتي در آمادگي كامل باشد، خواهد درخشيد.

ورزشي**1210**9126