۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۳۷
کد خبر: 81525053
T T
۰ نفر
نام نويسي دهمين جشنواره امتنان از كارآفرينان برتر در لرستان آغاز شد

خرم آباد - ايرنا - مديركل تعاون كار و رفاه اجتماعي لرستان از آغاز ثبت نام متقاضيان در دهمين جشنواره امتنان از كارآفرينان برتر استان خبر داد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي استان لرستان علي آشتاب با اشاره به آغاز ثبت نام در اين جشنواره گفت : كارآفرينان استان مي‌توانند با مراجعه به سايت اينترنتي اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان lorestan.mcls.gov.ir و يا آدرس اينترنتي www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مستندات كارآفريني خود اقدام نمايند.

وي با اشاره به اينكه ثبت نام كارآفرينان از طريق سامانه اينترنتي انجام مي‌شود، اظهار داشت: فعالان اقتصادي در سه بخش صنعت، كشاورزي و خدمات كه داراي سابقه كارآفريني هستند مي‌توانند تا 27 فروردين ماه سال آينده از طريق سامانه اينترنتي فوق ثبت‌نام كنند.

مدير كل تعاون كار ورفاه اجتماعي استان لرستان با بيان اينكه دهمين جشنواره كارآفرينان برتر استان نيمه اول سال 94برگزار مي‌شود، تصريح كرد: اين جشنواره در دو سطح استاني و ملي در راستاي تكريم و تقدير از كارآفرينان، ترويج خلاقيت و نوآوري و توسعه فرهنگ كارآفريني، ايجاد فضاي تعامل و همكاري ميان فعالان عرصه‌هاي اقتصادي صنعت، خدمات و كشاورزي، فراهم‌سازي مقدمات توسعه فرهنگ كارآفريني سازماني و استمرار بخشيدن به مشاركت بخش‌هاي دولتي، خصوصي و تعاوني در توسعه كارآفريني و تقدير از منتخبين برتر برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه كارآفرينان با نوآوريها و دستاوردهاي عظيم خود همچون گذشته گامهاي مؤثرتري را در راستاي حمايت از كار و كارآفريني خواهند برداشت، گفت: اين جشنواره در نظر دارد تا از زحمات كارآفرينان استان كه در چرخه توسعه اقتصادي تلاش كردند، قدرداني نمايد.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي نوآوري، آينده‌نگري، اقدام به منظور كاهش نياز به واردات، اقدام براي صرفه‌جويي ارزي و ريالي، كاهش وابستگي به كشورهاي ديگر، دريافت نشان برند ، اشتغالزايي و مجموع استانداردهاي كيفيت ملاك انتخاب كارآفرينان برتر مي باشد.

7269/6001