۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۰۲
کد خبر: 81524909
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه دشتستان: بسيج براي رفع معضلات جامعه طرح ها  مختلفي دارد

بوشهر- ايرنا- فرمانده سپاه دشتستان گفت: بسيج با همه گستردگي ها و ماموريت ها معضلات جامعه را رصد مي كند و دراين راستا طرح هاي مختلفي براي رفع مشكلات مردم و پيشرفت جامعه دارد.

به گزارش ايرنا، نعمت الله غلامپور روز يكشنبه در نشست با بسيج اقشار افزود: سپاه اقشاري دارد كه با توجه به توان هر شهرستان اقشار بسيج در آن شكل مي گيرد و در جهت رفع معضلات فرهنگي و اجتماعي هر قشري بر اساس ماموريت خود خدمت مي كند.

وي بر برنامه ريزي مسئولين و دستگاه هاي متولي در احياء و عرضه پوشش هاي اسلامي در جامعه و در ميان عرضه كنندگان پوشاك و ترويج سبك زندگي اسلامي در شهرستان تاكيد كرد.

وي همچنين بر تشكيل يك كارگروه ويژه در حوزه آموزش و پرورش براي ارتقاء دروس پرورشي و تربيتي با همكاري مسئولين آموزش و پرورش نيز تاكيد كرد.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار دشتستان نيزاظهار داشت: يكي از معضلات جامعه ما بدحجابي است كه نياز است با ترويج فرهنگ و سبك زندگي اسلامي اين معضل حل شود.

عادل دهدشتي اضافه كرد: استفاده از جوانان وتشكل هاي مردم نهاد در رفع معضلات فرهنگي و ترويج ارزشهاي ديني و مذهبي در جامعه ضروري است.

وي خاطرنشان كرد: نهادهاي متولي فرهنگي بايد با طرح و برنامه هاي فرهنگي نسبت به ترويج فرهنگ اسلامي در جامعه اهتمام جدي داشته باشند.

7213/1656