۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 81524270
T T
۰ نفر

مستند تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی كلید خورد

۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 81524270
مستند تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی كلید خورد

تهران - ایرنا - فیلم مستند ملوانان تنها به دریا نمی‌روند (درباره تیم ملوان) از تولیدات جدید مركز گسترش سینمای مستند و تجربی به كارگردانی الله‌كرم رضائی‌زاده در شهرستان بندرانزلی كلید خورد.

به گزارش روز یكشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، رضایی‌زاده كه ساخت آثار مستندی نظیر تولدی در آتش و اینجا خورشید می‌درخشد را در كارنامه خود دارد، درخصوص موضوع ساخت این فیلم مستند گفت: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دارای فرهنگ و پایگاه مردمی ویژه‌ای در بین ساكنان این شهر و استان گیلان است و در واقع این تیم، برآمده از دل مردم انزلی است كه باعث شده ملوان به عنوان نماد این شهر بندری مطرح شود.

وی افزود: در شهر انزلی ملوان تنها مختص علاقه‌مندان فوتبال نیست و همه شهروندان اعم از پیر و جوان و كودك علاقه خاصی به این تیم دارند و این شور و هیجان فوتبالی تماشاچیان فهیم و فوتبالدوست است كه بر عملكرد بازیكنان ملوان تاثیر مستقیمی دارد؛ بنابراین فیلم مستند ملوانان تنها به دریا نمی‌روند با موضوع اجتماعی و ورزشی، ضمن اشاره به افتخارات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در طول تاریخ شكل‌گیری، روایتگر دلبستگی و همدلی كم‌نظیر اهالی بندرانزلی از هر قشر و شغلی، با این تیم محبوب و ریشه‌دار است.

رضائی‌زاده با بیان اینكه پژوهش این پروژه مستند نزدیك به دو سال به طول انجامیده و هم اكنون پیش تولید آن نیز به اتمام رسیده است، اظهار داشت: برای شروع كار، از چند بازی خانگی ملوان با تیم‌های لیگ برتری تصویربرداری شده و كارها طبق برنامه‌ریزی قبلی ادامه خواهد یافت.

از جمله عوامل این فیلم مستند می توان به نویسنده، كارگردان و تهیه‌كننده: الله‌كرم رضائی‌زاده، مدیر تصویربرداری: محمد حدادی، تدوین: حمید نجفی‌راد، صدابردار: امیرحسین تركمن اشاره كرد.

فراهنگ**9246**1601**
۰ نفر