۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۵۶
کد خبر: 81522408
T T
۰ نفر
برگزاري مسابقات ورزشي كارگري موجب نشاط فعالان عرصه توليدكشور مي شود

ساري – ايرنا - فرماندار مياندرود گفت : برگزاري مداوم مسابقات ورزشي كارگران ، زمينه افزايش شادي و نشاط را ميان گروه هاي فعال در عرصه هاي توليد و اشتغال كشور را فراهم خواهد كرد .

'‌ارسطو قادري '‌روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد : دولت توجه ويژه اي به توسعه ورزش ميان اقشار گوناگون جامعه به خصوص كارگران دارد و به دنبال ارتقاي سلامت در ميان گروه هاي مختلف است .

وي بيان كرد : توجه بيشتر به ورزش گروه هاي جامعه علاوه بر افزايش روحيه نشاط و شادي، موجب شناسايي چهره ها و استعدادهاي جديد رشته هاي و معرفي آن ها به تيم هاي حرفه اي خواهد شد .

فرماندار مياندرود به ميزباني اين شهرستان از المپياد فرهنگي ورزشي كارگران كشور اشاره كرد و گفت : رقابت هاي كاراته اين رقابت ها با حضور 85 كاراته كار از 18 استان كشور به مدت يك روز در اين شهر برگزار مي شود .

قادري ادامه داد : اين رقابت ها در دو رشته كاتا و كوميته صبح امروز در سالن نكاچوب شهرستان مياندورود آغاز شد و عصر امروز با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان مي دهد .

فرماندار مياندرود گفت : پيش از اين قرار بود اين مسابقات در دو روز برگزار شود اما به دليل تغيير برنامه و فشرده سازي رقابت ها تغيير برنامه داد و عصر امروز نيز رقابت هاي پاياني با تعيين نفرات برتر به پايان مي رسد.

المپياد ورزشي كارگري كشور، هفتم تا نهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار مي شود كه اين دوره از مسابقات با شركت يك هزار و 990 ورزشكار از 31 استان كشور، يك هزار و 655 ورزشكار مرد و 335 ورزشكار زن در 23 رشته ورزشي برگزار مي شود.

شهرستان مياندرود در شرق استان مازندران واقع است.ك/3

7331/6097