۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴
کد خبر: 81522286
T T
۰ نفر
امام جمعه ايلام: نظام اسلامي كوبنده در مقابل زورگويان ايستاده است

ايلام - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: غرب با توسل به تحريم و تهديد قصد رسيدن به اهداف خود در ايران را دارد، در حالي كه جمهوري اسلامي با مشت كوبنده به مقابله با اين زورگويان پرداخته است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'محمدنقي لطفي' در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر اظهار كرد: پيروزي مردم يمن در برابر حكام دست نشانده آمريكا كه حيات خلوتي براي غرب و كشورهاي مرتجع عرب بود و شكست هاي پي در پي گروهك تكفيري داعش كه مولود غرب و استكبار جهاني است، بيانگر بي رغبتي و تمايل افكار عمومي جهان به زورگويان است.

وي افزود: تعليم و علم آموزي بدون تربيت و فارغ از اخلاق و آموزه هاي ديني، علم مفيد و موثر را به بمبي خانمان برانداز تبديل مي كند كه تهديدي براي نسل بشر مي شود.

وي برگزاري رزمايش نيروي دريايي سپاه در خليج فارس را بيانگر اقتدار و توان رزمي ايران اسلامي در مقابل زورگويي و زياده خواهي دشمنان دانست و اظهاركرد: انسجام و همدلي مردم و مسوولان و پاي بندي آنان به آرمان ها و اهداف نظام اسلامي باعث عدم نفوذ بيگانگان و زورگويان مي شود.

امام جمعه ايلام يكي از اهداف رزمايش سپاه را پاسخ كوبنده به دشمنان عنوان و تاكيد كرد: اين قدرت هاي پوشالي بدانند كه ايران اسلامي توان و شهامت حفاظت و حراست از مرزهاي آبي به خصوص تنگه سرشار از نفت و گاز هرمز را دارد.

حجت الااسلام لطفي ادامه داد: هشت اسفند ماه به ابتكار شهيدان رجايي و باهنر به نام روز امور تربيتي و با هدف ترويج و تعالي معارف و فرهنگ اهل بيت در نظام آموزش و پرورش كشور نام گذاري شده است.

وي يادآوري كرد :در زمان رژيم پهلوي فرهنگ ديني در حاشيه و خارج از متن اصلي جامعه بود و همه امور برگرفته از فرهنگ غرب بود.

7172/6034/1756
۰ نفر