۲۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8151544
T T
۰ نفر
حزب جماعت اسلامی پاکستان: انفجار حرمین عسگریین (ع) کار مسلمانان نیست ....................................................................
اسلام آباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/03/86 خارجی.سیاسی.پاکستان.
پروفسور" خورشید احمد" معاون جماعت اسلامی و عضو ارشد مجلس متحده عمل پاکستان با محکوم کردن انفجار در حرم امامین عسگریین (ع) در شهر سامرا گفت: قابل تصور نیست که یک مسلمان این چنین عمل ددمنشانه ای را انجام دهد.
وی روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای در اسلام آباد افزود: همه مسلمانان با عقاید و رنگهای مختلف ، مانند رنگین کمان در جهان اسلام هستند.
این فعال سیاسی مذهبی تصریح کرد که استراتژی جدید امپریالیست آمریکا و هدف از اشغال عراق و افغانستان درگیر کردن این رنگین کمان در آسمان اسلام است.
پرفسورخورشید احمد اضافه کرد:آمریکایی هاتلاش دارند تا درنتیجه فعالیت های مجرمانه و ظالمانه خود نه تنها عراق بلکه دیگر کشورهای اسلامی را درگیر کنند.
وی در بیانیه خود تاکید کرد : " من این حمله وحشیانه را شدیدا محکوم می کنم و یقین دارم در این انفجار نیروهای اشغالگر عراق دست دارند".
معاون حزب جماعت اسلامی پاکستان از همه مسلمانان جهان درخواست کرد با محکوم کردن این حملات به اتحاد و وحدت بیاندیشند.
پرفسور احمد شرایط موجود در جهان اسلام را وقت امتحان خواند و افزود: باید صف های یگانه در برابر توطئه های جدید علیه جهان اسلام تشکیل شود.
آساق/2021/ 235/1543 شماره 183 ساعت 09:18 تمام انتهای پیام I24.24-09-18
۰ نفر