۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 81508015
T T
۰ نفر
رضائیان: قهرمانی لیگ برتر ووشو را می خواهیم/هدف ما كمك به ورزش بوشهر است

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با تاكید براینكه سیاست باشگاه كمك به ورزش استان بوشهر است، گفت: می خواهیم جام قهرمانی لیگ برتر ووشو را از آن خود كنیم.

بهرام رضائیان درگفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: تیم نفت سال ها در لیگ برتر ووشو به عناوین مختلف حضور یافت و امسال نماینده بوشهر به لیگ برتر راه یافت و به دلیل اینكه سیاست نفت این است تا در هر لیگ یك تیم داشته باشد، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت با محبت خود، امتیاز تیم را به پارس جنوبی داد تا در لیگ حضور یابیم.

وی افزود: سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی دست یافتیم و در مرحله نهایی فصل جاری كه روز پنجشنبه برگزار می شود با تلاش نفرات و كادر فنی به دنبال قهرمانی هستیم.

رضائیان در خصوص قهرمانی تیم فوتبال ساحلی این باشگاه در لیگ برتر عنوان كرد: خوشبختانه بوشهر پتانسیل بالایی در این رشته دارد و تیم را با نفرات بومی و چند ملی پوش روانه مسابقات كرده و بدون حتی یك باخت به عنوان نخست رسیدیم و برای فصل آینده نیز برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا تیم فوتیال ساحلی ابن باشگاه در مسابقات بین المللی حضور می باید؟ گفت: چنانچه فدراسیون شرایط را فراهم كند، ما برای حضور در مسابقات بین المللی به عنوان نماینده ایران مشكلی نداریم.

رضائیان با اشاره به اینكه تیم فوتبال پارس جنوبی نیز جواز حضور در مرحله پلی اف لیگ دسته دوم باشگاه های كشور را كسب كرد؟ گفت: تلاش می كنیم تا در پلی اف نیز موفق بوده و به لیگ دسته اول راه یابیم.

وی در پاسخ به این سوال كه سیاست باشگاه پارس جنوبی در ورزش چه چیزی است؟ اظهار داشت: این باشگاه از سال 85 تشكیل شد و بخش قهرمانی و همگانی هزینه كرد تا به خانواده های وزارت نفت كمك كند. همچنین در رشته هایی مدال آور كه پتانسیل خوبی در استان بوشهر نیز دارد، سرمایه گذاری می كنیم.

ورزشی(4)**3783**1379