۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 81505304
T T
۰ نفر

بيش از 200 حامي آب فعال در مدارس شهرري جذب شد

۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 81505304
بيش از 200 حامي آب فعال در مدارس شهرري جذب شد

شهرري- ايرنا – مشاور مديرعامل آبفاي منطقه 6 شهر ري از جذب 233 حامي آب فعال در مدارس شهرري خبر داد.

'سيد مرتضي ميرآبادي' روز شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: در ايام الله دهه مبارك فجر با برگزاري جشن 'آب و انقلاب' با مشاركت 22 مدرسه و چند مركز فرهنگي و آموزشي منطقه تعداد 233 دانش آموز حامي فعال آب جذب شد.

وي اظهارداشت: در مجموع تعداد شش هزار دانش آموز با اجراي برنامه متنوع فرهنگي و هنري اعم از برگزاري جشنواره غذاهاي سنتي دانش آموزي، اجراي نمايش عروسكي، برگزاري مسابقه هاي متنوع و دريافت هداياي ويژه تبليغي و آموزشي با روش هاي صرفه جويي و راهكارهاي جلوگيري از هدر رفت آب و همچنين حفظ منابع آبي آشنا شدند.

** برگزاي مانور اطفاي حريق و امداد و نجات از سوي آبفاي منطقه شش

رييس گروه ايمني و بهداشت كار شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر ري در گفت و گو با ايرنا از برگزاري مانور تخليه، اطفاي حريق، امداد و نجات با مشاركت هلال احمر شهرستان ري در آبفاي منطقه شش خبر داد.

مصطفي باقرنژاد با بيان اينكه حادثه هيچگاه خبر نمي كند و افراد همواره و همه جا به ويژه در محل كار با حوادث مختلفي از جمله آتش سوزي مواجه هستند، افزود: آشنايي و ايجاد آمادگي در كاركنان جهت مواجهه با حوادث پيش بيني نشده به ويژه آتش سوزي از اهداف مهم اين مانور است.

وي اظهارداشت: در اين مانور كاركنان با شرايط ويژه در زمان بروز آتش سوزي، راه هاي مواجهه و مقابله با آتش و كسب آمادگي لازم به منظور تخليه اضطراري و اطفاي حريق آشنا شدند.

باقرنژاد خاطرنشان كرد: اين مانور در راستاي الزامات درون سازماني (HSE ) و الزامات سيستم مديريت يكپارچه(IMS ) با موفقيت كامل در آبفاي منطقه شش شهرري به اجرا در آمد.

1194 / 1417/1724