۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 81505222
T T
۰ نفر
تكميل ساختمان گمرك لرستان نيازمند 20 ميليارد ريال اعتبار است

خرم آباد - ايرنا - مدير كل گمرك لرستان گفت: تكميل ساختمان گمرك لرستان نيازمند 20 ميليارد ريال اعتبار است .

'محمد سهرابيان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: احداث اين ساختمان يكي از 79 پروژه قابل بهره برداري در استان است .

وي اظهار كرد :با توجه به اينكه ساختمان گمرك يكي از زير ساخت هاي اصلي در زمينه رونق حضور بخش خصوصي و سرمايه گذاري در استان به شمار مي رود ،اين پروژه با پيگيريهاي انجام شده در مرحله تمديد قرار داد با پيمانكار قرار گرفته است .

'محمد سهرابيان با اشاره به اينكه اين قرار داد با ميزان قرارد قبلي با پيمانكار منعقد شده است ،افزود :در حال حاضر اين پروژه در مرحله گل وگچ ساختمان قرار دارد .

وي اظهار كرد : اين ساختمان با مساحت 146هزار متر مربع در منطقه كمالوند خرم آباد توسط شركت ترنگ سازان تهران در دست احداث است .

وي تصريح كرد : مساحت ساختمان اداري اين طرح 718 متر مربع با انبار غذاي 750 متر مربع ،مساحت تجاري 750 متر مربع و محوطه سازي پنج هزار متر در دست ساخت است .

سهرابيان گفت : اعتبار تخصيص يافته به اين پروژه در سالجاري يك ميليارد و 900 ميليون ريال است كه تاكنون 13 ميليارد ريال در اين راستا هزينه شده است .

وي با اشاره به اينكه در تخصيص اعتبار مورد نياز اين طرح تا پايان سال 94 آماده بهره برداري خواهد شد ، افزود :اعتبار مورد نياز جهت تكميل اين پروژه 20 ميليارد ريال است.

7274/6001