۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 81503113
T T
۰ نفر
امام جمعه كرمانشاه: 22 بهمن روز ذلت و خواری دشمنان انقلاب و نظام است

كرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه از 22 بهمن به عنوان روز ذلت و خواری دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب یاد كرد و گفت: این روز به حقیقت یوم الله است.

آیت الله 'مصطفی علما' روز چهارشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن كرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریك گفت و اظهار داشت: در چنین روز بزرگ و مباركی بود كه امید دشمنان ایران به یاس مبدل شد و منافع خود را برای همیشه از دست دادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای همیشه بساط ظلم و استبداد را در هم پیچید و درسی فراموش نشدنی به دشمنان قسم خورده اش داد، درسی كه پس از آن جرائت نكردند حتی به برگشت هم فكر كنند.

آیت الله علما خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی برای كشور و مردم به همراه داشت كه از مهمترین آن ها می توان به استقلال، آزادی، دموكراسی، توسعه و پیشرفت همه جانبه اشاره كرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز ایران در تمامی بخش ها، حرف برای گفتن دارد و در بسیاری از دانش ها جزو معدود كشورهای صاحب آن دانش است و این جز به بركت انقلاب حاصل نشده است.

وی با بیان اینكه دشمنان از همین پیشرفت ها و موفقیت ها نگران و هراسان هستند، یادآور شد: این همه بهانه تراشی، تهدید و تحریم نشانگر شكست آمریكا در مقابل انقلاب است كه با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و صبر و استقامت مردم حاصل شده است.

آیت الله علما در پایان، حضور مردم را در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بسیار پرشور خواند و افزود: این حضور علاوه بر اینكه برای دوستداران نظام دلگرم كننده است، به دشمنان نیز ثابت كرد كه مردم ایران همچنان عاشق انقلاب و نظام و رهبری هستند.

7458/8066