مردم جوانرود با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق كردند

كرمانشاه - ایرنا - مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان جوانرود، با حضور كم سابقه و بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای به یادماندنی خلق كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم جوانرود بویژه جوانان و نوجوانان كه پیشاپیش آنان ائمه جمعه و جماعات، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسوولان در حركت بودند، حمایت خود را از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام كردند.

شركت كنندگان در این راهپیمایی با طی كردن میدان مولوی و خیابان 22 بهمن با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل، 22 بهمن ماه یوم الله است یوم الله است، ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده، در میدان بسیج شهر جوانرود تجمع كردند.

مردم جوانرود همچنین در این راهپیمایی یكبار دیگر به دشمنان انقلاب فهماندند كه همچنان پشتیبان انقلاب و رهبری هستند و تحریم ها و مشكلات اقتصادی دشمنان هرگز آنان را از اهدافشان دور نخواهد كرد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ مردم جوانرود گفت: حضور همیشگی و كم نظیر ملت شریف ایران اسلامی در صحنه های مختلف حمایت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی مشت محكمی بر دهان دشمنان این آب و خاك است.

نعمت الله منوچهری، دهه فجر را دهه رهایی ملت ایران از ظلم و ستم رژیم طاغوت و 22 بهمن را روز استقلال و عزت مردم ایران دانست و افزود: امروز اقشار مختلف مردم با نمایش وحدت كلمه خود كه رمز پیروزی انقلابشان نیز بود، یكبار دیگر به دشمنان نشان دادند كه همچنان وحدت خود را در دفاع از انقلاب و آرمان های آن حفظ كرده اند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح كرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت، غرور، استقلال سیاسی و اجتماعی و رسیدن به آزادی حقیقی بود كه نصیب همه مردم شد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس خاطرنشان كرد: امروز مردم این منطقه مفتخر به دفاع از اسلام، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ملت های مظلوم و بی دفاع هستند و همچنان محكم و استوار در مقابل تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان ایستاده اند. منوچهری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مردم قدردان نعمت ها و دستاورهای نظام جمهوری اسلامی هستند و برای پاسداری از آن در تمام صحنه ها حضور دارند.

وی با بیان اینكه در منطقه اورامانات كارهای زیادی انجام گرفته است، افزود: با توجه به محروم بودن منطقه ظرفیت های خالی زیادی هم وجود دارد كه باید این ظرفیت های خالی را تكمیل و برای رفع مشكلات منطقه تلاش كرد.

شهرستان جوانرود در شمال غرب كرمانشاه قرار دارد.

8066/7453