۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 81496595
T T
۰ نفر
استاندار فارس: نقش ايران در معادلات بين المللي قابل انكار نيست

شيراز- ايرنا- استاندار فارس، با اشاره به نقش جمهوري اسلامي در معادلات سياسي و بين المللي در منطقه و جهان گفت: جمهوري اسلامي امروز در جايگاهي قرار دارد كه نقش آن در اين زمينه قابل انكار نيست.

به گزارش ايرنا، سيد محمد احمدي، شنبه در هفتمين روز از دهه مبارك فجر، در آيين بهره برداري از مسكن مهر شهرستان جهرم افزود: اين جايگاه به بركت نظام جمهوري اسلامي و با رهبري امام راحل و رهبر معظم انقلاب و پايمردي ملت بزرگ ايران به دست آمده و همه ما موظفيم در حفظ و صيانت از اين جايگاه تمام توان خود را به كار گيريم.

وي، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نظام در جهت خدمت به مردم خصوصا مردم مناطق محروم بيان كرد: مسوولان نظام، در طول 36 سال گذشته به رغم جنگ تحميلي هشت ساله و تحريم هاي سخت و ظالمانه، هيچگاه از تلاش براي تعالي كشور و خدمت به مردم غافل نبوده اند.

احمدي، ضمن تاكيد بر لزوم تامين زيرساخت ها و فراهم كردن شرايط لازم براي رشد و توسعه شهرستان جهرم گفت: هم اينك طرح آبرساني به جهرم از سد سلمان فارسي، پروژه بزرگراه و راه آهن و پروژه پتروشيمي اين شهرستان با شتاب خوبي در دست پيگيري و انجام است.

وي اظهار كرد: مي كوشيم پتروشيمي جهرم كه تاكنون پنج ميليون دلار از محل صندوق توسعه ملي اعتبار صرف آن شده، ظرف سه و نيم سال آينده به بهره برداري برسد.

استاندار فارس، تنها راه رفع مشكل كمبود آب در بخش كشاورزي را انتقال آب از خليج فارس دانست و اضافه كرد: با توجه به اهميت موضوع، تحقق اين كار در دستور كار مسوولان قرار دارد.

پروژه مسكن مهر 60 واحدي خودمالكي شهرستان جهرم، در سه طبقه و با پنج هزار و 500 مترمربع زيربنا و تسهيلات 250 ميليون ريالي احداث شده است.

جهرم در فاصله 193 كيلومتري جنوب شرق شيراز قرار دارد.ك/2

6122 / 1876