۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵
کد خبر: 81474757
T T
۰ نفر
تقدیر مردم سنندج از نیروی انتظامی به خاطر برخورد با یك شرور

سنندج - ایرنا - بازداشت فرد شروری در سنندج كه به گواه مردم سابقه چندین بار شرارت، زورگویی و تجاوز به حقوق مردم بخصوص خانم های جوان را داشت، تقدیر مردم از نیروی انتظامی را به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا، این فرد شرور عصر چهارشنبه اول بهمن در میدان آزادی سنندج اقدام به كتك كاری دو دختر جوان رهگذر در این میدان كرد كه توسط پلیس بازداشت شد.

این شرور جوان كه حدود 30 سال سن داشت دو دختر جوان را كه در حال عبور از میدان آزادی و ورود به خیابان كشاورز بودند در برابر دیدگان مردم به باد كتك گرفت.

به گفته شاهدان عینی این رویداد، گویا فرد شرور برای این دو دختر جوان مزاحمت ایجاد كرده بود و در پی معترض شدن دختران به آنان حمله كرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

پس از وقوع این ماجرا و در تماس مردم حاضر در محل با نیروی انتظامی، ماموران نیروی انتظامی با حضور در محل، فرد شرور را دستگیر كردند.

با دستگیری این جوان شرور، برخی از مردم حاضر در محل ضمن تقدیر از این حركت پلیس، نسبت به افزایش مزاحمت های خیابانی برای دختران جوان اعتراض كردند.

آنان با اظهار نگرانی از بروز چنین وقایعی در سنندج كه به گفته مسوولان امن ترین شهر كشور است از دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی و دادگستری خواستند نسبت به برخورد جدی با افراد شرور اقدام كنند.

مردم حاضر در این محل همچنین خواستار محاكمه جدی افراد شرور و مزاحمان به نوامیس مردم شدند و از مسوولان خواستند نسبت به اطلاع رسانی این موارد به منظور درس عبرت دیگران، اقدام كنند.ك/3

7346/533