۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۲۷
کد خبر: 81471131
T T
۰ نفر
رضايت مردم از طرح تحول سلامت افتخاري براي دولت يازدهم است

ايلام - ايرنا - مشاور وزير بهداشت و دبير مجامع و هيات‌هاي امناي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور گفت: رضايت مردم در تمام كشور از اجراي طرح تحول نظام سلامت افتخاري براي دولت يازدهم و وزارت بهداشت است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا دكتر 'حسن امين‌لو' در نشست هيات امناي دانشگاه علوم پزشكي ايلام اظهار كرد: اجراي طرح تحول سلامت با بازخوردهاي مناسب و دلگرم كننده اي از اقشار مختلف مردم همراه است .

وي اضافه كرد: رضايت مردم از اجراي اين طرح سبب دلگرمي همه ما شده و اين مهم نشان‌دهنده كارنامه درخشان دولت و وزارت بهداشت در ارتقاي سطح سلامت مردم است.

وي يادآور شد: در طول دوران انقلاب هيچ دولتي تا به اين اندازه به مقوله سلامت توجه نكرده تا آنجا كه رييس جمهوري از همان ابتداي تشكيل دولت ارتقا سطح سلامت كشور را مهمترين دغدغه خود اعلام كردند.

دبير مجامع و هيات‌هاي امناي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور گفت: با اجراي طرح تحول نظام سلامت در كشور، نگاه دولت يازدهم به حوزه سلامت بسيار تخصصي، علمي و اميدوار كننده است و قطعا مجموعه دولت و وزارت بهداشت به وعده‌هايي كه در خصوص كاهش دغدغه مردم داده شده متعهدانه عمل خواهد كرد.

وي با بيان اينكه استان ايلام در عرصه خدمت به مردم در حوزه بهداشت و درمان يكي از استان هاي خوشنام كشور است، افزود: دانشگاه علوم پزشكي ايلام همواره اهداف و برنامه هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي را به بهترين وجه ممكن به انجام رسانيده است.

امين لو با تقدير از خدمات دانشگاه علوم پزشكي ايلام به روند برگزاري جلسات اين هيات در استان ايلام اشاره كرد و افزود: خوشبختانه اين امر در دانشگاه علوم پزشكي ايلام با اهتمام مسوولان و كاركنان با برنامه و هدف مشخص پيش مي رود.

وي تاكيد كرد: تصميم گيري هاي مناسب و كارشناسي شده اين هيات منشا و سبب ارائه خدمات شايسته اي به مردم استان ايلام در حوزه سلامت شود.

7177/564