۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۳۴
کد خبر: 81470972
T T
۰ نفر
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي: نگاه به دهه فجر ملي و اعتقادي است

كرمان - ايرنا - رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كرمان گفت: نگاه ما به دهه فجر هم ملي و هم اعتقادي است و اگر نگاه به دهه فجر اعتقادي شود اين دهه مانند ايام محرم و تمام كارها در اين ايام خودجوش مي شود.

به گزارش ايرنا، مهدي صدفي روز دوشنبه در نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي در سالن پيامبر اعظم (ص) استانداري كرمان افزود: همه روزها از نظر گذر زمان يكي است ولي رخدادهايي كه در ايام صورت مي گيرد بعضي روزها را ويژه مي كند.

وي بيان كرد: در ايران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي مناسبت هايي را داريم كه رخدادهاي مهمي صورت گرفته و آن روز را با روزهاي ديگر متمايز مي كند كه از جمله اين روزها دهه فجر است.

وي گفت: نكته دوم اين كه در 17 دي ماه مقام معظم رهبري ضمن تاكيد بر گراميداشت مناسبت ها و استفاده از اين فرصت ها فرمودند انگيزه هايي وجود دارد كه اين روزها به فراموشي سپرده شود لذا اين نكته بسيار مهمي است و بايد دقت كنيم.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كرمان خاطرنشان كرد: نكته سوم اين است كه دشمن به دنبال رسيدن به اهداف خود است و از هر طريق مي خواهد ضربه بزند و موفقيت و پيشرفت نظام را نمي خواهد.

وي ادامه داد: ما بايد به دنبال اين باشيم كه اين توطئه ها را خنثي كنيم.

صدفي گفت: ستاد دهه فجر 25 كميته تشكيل داده و دربرگيرنده اقشار مختلف مردم است.

وي بيان كرد: مجموع فعاليت هاي اين ستاد در هشت حوزه علمي، فرهنگي، هنري، قرآني، نمايشگاهي، ورزشي، رسانه اي و مراسم مي باشد.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كرمان گفت: مهمترين هدف ما تبيين بركات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

وي تاكيد كرد: دستاوردهاي معنوي نيز بايد در كنار ديگر دستاوردها تببين شود.

صدفي گفت: از ديگر اهداف اين ستاد فراگير بودن برنامه ها، مردمي بودن برنامه ها، ايجاد نشاط و شادابي، توجه به محتوا و تاثيرگذاري و توليدات تبليغي است.

وي اظهار كرد: سخنران مراسم گراميداشت 12 بهمن استاندار كرمان است.

وي با تاكيد بر اينكه راهپيمايي 22 بهمن بايد متمايز باشد افزود: محل تجمع 22 بهمن ميدان عاشوراست و با سخنران مراسم نيز در حال مذاكره هستيم.

صدفي درباره برگزاري نمايشگاه ها توسط دستگاه ها گفت: لازمه برگزاري نمايشگاه كار كارشناسي است.

وي اضافه كرد: نظام خدمات بسياري را انجام مي دهد و بايد نشان داده شود كه تاكيد رهبر معظم انقلاب هم همين است.

7436/8154