۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸
کد خبر: 81468902
T T
۰ نفر
اولین دوره‌ جایزه‌ دكتر رضا داوری‌اردكانی برگزار می شود

تهران - ایرنا - اولین دوره جایزه‌ دكتر «رضا داوری‌اردكانی» را با هدف معرفی برترین رساله‌ دكتری رشته‌ فلسفه از سوی مركز فرهنگی شهر كتاب برگزار می شود.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی شهر كتاب، این مركز قصد دارد از سال آینده برای قدردانی از دانشجویان دكتری رشته‌ فلسفه و با مشاوره و هم‌فكری و حمایت مادی و معنوی استاد دكتر رضا داوری‌اردكانی، جایزه‌ این اندیشمند حوزه فلسفه را به بهترین رساله‌ دكتری این رشته‌ اهدا كند.

دكتر رضا داوری‌اردكانی نزدیك به شش دهه با فلسفه زندگی كرده و از جوانی گرفتار فلسفه بوده، او همواره این پرسش را مطرح كرده كه فلسفه چه مقام و اهمیتی دارد و ما چه نیازی به آن داریم.

استاد فلسفه‌ دانشگاه تهران در این سال‌ها در كنار تدریس و تحقیق، به فرهنگ و جامعه و ساحت‌های مختلف آن بویژه جوانان و دانشجویان رشته‌ فلسفه التفات داشته است.

براساس این گزارش، آیین ویژه اولین دوره‌ این جایزه در هفته‌ آخر خردادماه 1394 برگزار می‌شود.

پرویز ضیاء شهابی، شهرام پازوكی، حمیدرضا طالب‌زاده، محمدجواد صافیان، علی‌اصغر مصلح و علی‌اصغر محمدخانی اعضای هیات داوران این جایزه‌ هستند.

دانشجویان دوره‌ دكتری در رشته‌ فلسفه با گرایش‌های مختلف كه از آغاز سال تا پایان اسفندماه 1393 از پایان‌نامه‌ خود دفاع كرده باشند می‌توانند پایان‌نامه‌های خود را حداكثر تا پانزدهم اردیبهشت ماه 1394 به دبیرخانه‌ این جایزه در مركز فرهنگی شهر كتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش‌ كوچه‌ سوم، پلاك 8، كدپستی 1513648313 ارسال كنند.

به برگزیدگان جایزه‌ نقدی، لوح تقدیر و هدایا اعطا می‌شود و پایان‌نامه‌های برگزیده به همت انتشارات هرمس منتشر می‌شود.

تهرام/7245/ 1625
۰ نفر