۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳
کد خبر: 81461234
T T
۰ نفر
مربي تيم فوتبال شهرداري اروميه: تيم ما نتايج خوبي در مسابقات كسب مي كند

اروميه - ايرنا - مربي تيم فوتبال شهرداري اروميه گفت: امسال شاهد حضور يك تيم فوتبال يكدست و كامل با حمايت باشگاه شهرداري اروميه وارد رقابتهاي ليگ دسته 2 شده و نتايج بسيار خوبي كسب مي كند كه اين امر جاي بسي خوشحالي است.

'محمد فضلعلي' روز دوشنبه در حاشيه تمرينات تيم شهرداري اروميه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: علاوه بر بالا رفتن توقعات هواداران از تيم محبوب شهرشان، خود ما نيز از خودمان انتظار پيروزي داريم.

وي اظهار كرد: كادر فني منسجم و هماهنگي داريم و اين امر باعث شده تيم ما بدون حاشيه و تنش فقط به انجام كارهاي فني و تخصصي فوتبال بپردازد و بازيكنان در حاشيه امن كاملي در اختيار كامل تيم هستند.

فضلعلي گفت: 50 درصد بازيكنان تيم فوتبال شهرداري اروميه تركيبي از بازيكنان بومي همين استان هستند و 11 بازيكن غير بومي جذب شده اند كه با انسجام و هماهنگي بسيار خوبي پيروزهاي شيرين و ارزشمندي به دست آورده اند.

وي ادامه داد: اجراي عدالت در بين بازيكنان مهمترين اصلي است كه تك تك اعضاي كادر فني به آن اعتقاد راسخ دارند و اين امر موجب شده اجازه نفوذ هيچگونه حاشيه اي به بدنه تيم ندهند و اصل تنبيه و تشويق گروهي براي همه بازيكنان يكسان است.

مربي تيم فوتبال شهرداري اروميه در خصوص ديدار هفته چهاردهم تيمش مقابل شهرداري كامياران گفت: ما در دور رفت نتيجه را به اين تيم واگذار كرده ايم و بازي دور برگشت براي ما بسيار مهم است و مطمئنم با حمايت تماشاگران پيروز ميدان خواهيم بود.

وي گفت: چند تن از بازيكنان تيم كامياران از تبحر بالايي در تاكتيك پرتاب اوت از كنار زمين را دارند كه به نوعي حكم ضربه به توپ را دارد و اين امر نقطه قوتي براي آنان محسوب مي شود كه بايد مواظب آن باشيم.

تيم شهرداري اروميه با سرمربيگري 'محرم نشاطي' هم اكنون با كسب 17 امتياز و هم امتياز با تيم هاي استقلال آبي تهران و شهرداري كامياران و با تفاضل كمتر نسبت به اين دو تيم در رده چهارم جدول رده بندي قرار دارند.

تيم نفت اميديه با 18 امتياز و فاصله يك امتيازي نسبت به تيم هاي دوم تا چهارم صدرنشين است و رقابت شديدي بين چهار تيم بالاي جدولي وجود دارد.

تيم شهرداري اروميه در هفته چهاردهم (روز شنبه 27 دي ماه) ميزبان شهرداري كامياران است.

7126/581