۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8145992
T T
۰ نفر
یک وزیر رژیم صهیونیستی خواستار نابودی کامل "حماس" شد .....................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/02/86 خارجی.سیاسی.رژیم صهیونیستی.حماس.
"آویگدور لیبرمن"، وزیر راست افراطی کابینه رژیم صهیونیستی تنها راه پایان دادن به پرتاب راکت به جنوب سرزمین های اشغالی را، نابودی کامل جنبش "حماس" اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس ، وزیر امور راهبردی اسراییل در گفت وگو با رادیو رژیم صهیونیستی افزود: "ائتلاف دولتی در اسراییل به جایی رسیده است که ما یا باید به طور کامل حماس را نابود کنیم یا شاهد نابودی دولت ائتلاف باشیم." وی ادامه داد:"من زمان خاصی را برای این موضوع در نظر نمی گیرم اما هشدار می دهم که نابودی کامل حماس تنها گزینه موجود است." در حالی که رژیم صهیونیستی چندی است شهر غزه را به بهانه مقابله به مثل، آماج حملات هوایی خود قرار داده است لیبرمن خاطرنشان کرد: "زمان، زمان تهدید و سخنوری نیست بلکه باید با نابودی کامل حماس موقعیتی کاملا جدید در اسرائیل ایجاد کرد." وی در پایان، اشغال مجدد غزه را توسط ارتش رژیم صهیونیستی رد کرد.
اسرائیل نگران تقویت نظامی گروه های مسلح فلسطینی از جمله جنبش حماس می باشد از این رو قصد دارد با استقرار نیروهای بین المللی میان خطوط ارتباطاتی مصر و غزه در جاده "فیلادلفیا" از قاچاق اسلحه به غزه جلوگیری کند.
رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه را تلافی جویانه و در واقع واکنش به پرتاب موشک های دست ساز "قسام" به خاک خود می داند.
این در حالی است که حماس معمولا حملات موشکی به نوار غزه را به تلافی حملات ارتش اسراییل به شبه نظامیان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن انجام می دهد.
مترجمام/ م.ج/1369 شماره 120 ساعت 48:17 تمام انتهای پیام I30.53-48-17
۰ نفر