۲۰ دی ۱۳۹۳، ۹:۴۷
کد خبر: 81458029
T T
۰ نفر
پرويز هادي:براي كسب سهميه المپيك و مدال تلاش مي كنم

تبريز - ايرنا - كشتي گير ملي پوش تبريزي (باسمنجي) و پهلوان ايران گفت: براي كسب سهميه المپيك 2016 برزيل و گرفتن مدال خوشرنگ در اين بازي ها، برنامه ريزي كرده ام.

پرويز هادي روز شنبه و قبل از عزيمت به اردوي آمادگي تيم ملي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا، افزود: از روز پاياني المپيك گذشته، تمريناتم را با جديت و تلاش بيشتري آغاز كردم و اميدوارم بتوانم با كسب سهيمه المپيك در مسابقات جام جهاني و گرفتن مدال طلا، به آرزوهايم جامه عمل بپوشانم.

وي گفت: برابر نظر كادر فني تيم ملي در مسابقات جام تختي كه 22 بهمن سالجاري برگزار مي شود از تيم ملي كشتي خواهم گرفت و خودم را براي مسابقات جام جهاني در امريكا كه فروردين ماه سال آينده انجام مي شود آماده خواهم كرد و در اين خصوص مطيع كادر فني و تصميمات آنها هستم.

هادي در خصوص درخواست ميزباني مسابقات جهاني در تبريز كه به فدراسيون اعلام شده است، گفت: البته بايد تلاش كنيم مسابقاتي در سطح بزرگسالان را ميزباني كنيم چرا كه برگزاري چنين مسابقاتي سطح كشتي استان را بالا برده و نگرش به كشتي را تغيير مي دهد.

وي خاطرنشان كرد: كشتي گيران استان از برگزاري چنين مسابقاتي با توجه به حضور كشتي گيران برتر جهان منتفع مي شوند.

هادي افزود: كشتي استان بايد متحول شود و برنامه اي كه در فدراسيون جاري شده و اهالي كشتي دور هم جمع شده اند در تبريز و استان نيز بايد جاري شود.

وي گفت: هيات كشتي به عنوان متولي اين رشته در استان بايد برنامه ريزي هاي لازم را براي پيشرفت كشتي انجام دهد و با جذب حاميان مالي، زمينه را براي حضور تيمي از استان در ليگ كشور فراهم كند.

هادي با قدرداني از حمايت هاي استاندار، شهردار و شوراي شهر تبريز اظهار كرد: خوشبختانه نگرش خوبي نسبت به كشتي در بين مسوولان استان وجود دارد و تاكنون از هيچ حمايتي دريغ نشده است.

مدال نقره مسابقات قهرماني دانشجويان جهان و دو مدال طلاي مسابقات آسيايي در كارنامه ورزشي هادي به چشم مي خورد.

اين كشتي گير 120 كيلوگرم تيم ملي سهميه المپيك 2012 لندن را كسب كرد اما در مسابقه انتخابي تيم ملي از كميل قاسمي كه در المپيك برنز گرفت شكست خورد و شانس حضور در المپيك را از دست داد.

' باسمِنْج ' زادگاه هادي يكي از شهرهاي مركزي استان آذربايجان شرقي است كه دربخش مركزي شهرستان تبريز واقع شده ‌است.

اين شهر در ۱۰ كيلومتري جنوب‌ شرق تبريز مركز استان قرار گرفته ‌و با يازده هزار و ۱۹۰ نفر جمعيت در سال ۱۳۹۰ خورشيدي، بيست و دومين شهر آذربايجان شرقي محسوب مي‌شود.

عمليات الحاق باسمنج به تبريز آغاز شده و در همين راستا جادهٔ مواصلاتي اين شهر و مركز استان در حال تعريض است.

شوراي اسلامي تبريز اين طرح را تصويب كرده و آن را براي اجرا به فرمانداري اين شهرستان ارسال كرده‌است.

587/7233
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش