۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 81454796
T T
۰ نفر

رييس كميته ملي المپيك: تختي منحصر به فرد بود

۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 81454796
رييس كميته ملي المپيك: تختي منحصر به فرد بود

تهران - ايرنا - رييس كميته ملي المپيك در مراسم سالگرد جهان پهلوان تختي گفت: تختي منحصر به فرد بود و اين كه در آينده فردي مانند تختي داشته باشيم ، نشدني است.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا ، كيومرث هاشمي امروز (چهارشنبه) در مراسم چهل و هفتمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي در جمع خبرنگاران افزود: يكي از ويژگي‌هاي تختي مردم‌دار بودن او بود و اين امر سبب شد سال‌ها مراسم سالگرد او به‌صورت خودجوش و مردمي برگزار شود.

وي اظهار داشت: اين مراسم بدون آن كه تبليغي در مورد آن شود با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ساير استان‌ها در ابن‌بابويه شهرري برگزار مي‌شود كه همه اينها به خاطر نگاه مردم‌داري مرحوم تختي بود.

هاشمي خاطرنشان كرد: در جامعه كنوني بايد از اين الگوها استفاده كنيم تا فرهنگ جوانمردي و پهلواني را ترويج كنيم.داشتن فردي مانند تختي در جامعه كنوني سخت است البته در برهه كنوني نيز ورزشكاران و افرادي داريم كه از نظر اخلاقي و منش از اعتبار بالايي برخوردار هستند.

وي ادامه داد: تختي ديگر تكرار نخواهد شد و تكرار ناشدني است.

هاشمي همچنين در مورد تيم فوتبال اميد نيز گفت: ارزيابي ما اين است كه بتوانيم با استفاده از مربيان داخلي شاهد حضور تيم اميد ايران در المپيك 2016 برزيل باشيم.

وي خاطرنشان كرد: فوتبال كشورمان از ظرفيت‌هاي زيادي برخوردار است اما مربيان و كادرفني به تنهايي نمي‌توانند در اين عرصه موفق باشند و بايد همان نگاهي را كه به تيم فوتبال بزرگسالان داريم به تيم اميد داشته باشيم در اين صورت تيم اميد حتما به المپيك راه پيدا خواهد كرد.

ورزشي (3) ** 1067 ** د . الف**1581
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش