۱۵ دی ۱۳۹۳، ۲۱:۳۶
کد خبر: 81452619
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: مردم از استقامت خانواده هاي شهدا الگو برداري كنند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: عموم مردم بايد از صبر و استقامت مثال زدني خانواده هاي مكرم شهيدان گلگون كفن انقلاب اسلامي الگو بگيرند.

به گزارش ايرنا، آيت الله 'محمدرضا ناصري' روز دوشنبه در ديدار با تعدادي از خانواده شاهد يزد افزود: تكريم خانواده هاي شهيدان و ايثارگران بسيار مهم و يك وظيفه ديني و انقلابي محسوب مي شود.

وي اظهار داشت: استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي حاصل ايثار و جانفشاني شهيدان والامقام و صبر و مقاومت خانواده هاي مكرم آنها است و بايد همواره به وظايف خود در قبال خانواده هاي شهدا احترام گذاشت.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد خاطرنشان كرد: شهيدان در راه اعتلاي كلمه الله و ترويج دين و عمل صالح به شهادت رسيدند و لذا ترويج اين فرهنگ متعالي بايد همواره مدنظر قرار گيرد.

امام جمعه يزد اضافه كرد: همواره بايد قدردان عنايت هاي مقام معظم رهبري، شهدا و خانواده شهدا باشيم و اميد كه از صبر واستقامت و رضايت آنها از مشيت الهي درس بگيريم.

ناصري ادامه داد: خانواده هاي شهدا، شهادت را نعمت الهي مي دانند كه خداوند به آنان عنايت فرموده و اميد كه شهدا در قيامت شفيع ما باشند.

وي افزود: ما نبايد شهدا و آرمانهاي آنان را فراموش كنيم و قدر انقلاب را بدانيم كه چه كساني فداكاري كردند تا اسلام و انقلاب و اعتقاد به امام زمان براي ما بماند.

استان يزد چهار هزار شهيد به نظام مقدس جمهوري اسلامي تقديم كرده است. ك2

7536/616