۱۴ دی ۱۳۹۳، ۲۳:۱۰
کد خبر: 81451142
T T
۰ نفر
روزي 14 ساعت به مطالعه و تحقيق مي پردازم

بندرعباس- ايرنا- نويسنده كتاب 'شاعران و مشاهير هرمزگان' گفت: براي ارتقاء هر چه بيشتر اطلاعات و آگاهي هاي خود روزي 14 ساعت به مطالعه و تحقيق مي پردازم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'فاطمه دژگاني' روز يكشنبه در بازديد از دوازدهمين نمايشگاه كتاب هرمزگان اظهار داشت: براي جمع آوري مطالب اين كتاب تا آنجا كه توان داشته ام به جمع آوري مطالب از منابع مختلف از طريق مطالعه كتابخانه اي و تحقيق و پژوهش ميداني پرداخته ام.

دژگاني ادامه داد : كتاب 'شاعران و مشاهير هرمزگان' هفتمين كتابي است كه به رشته تحرير در آورده ام و 'قشم نگيني بر خليج فارس' ، 'بندرخمير بهشت گمشده' ، 'چيستان ها' ، 'باور هاي سينه به سينه' ، 'آنچه بر ما گذشت' ، 'داستان هاي حقيقي و صد سال قبل استان هرمزگان' از ديگر آثار منتشر شده بنده مي باشد.

اين نويسنده هرمزگاني خاطرنشان شد: كتاب 'زنان پيام آور عاشورا' كه در دو بخش، صدر اسلام تا ام وهب و صد سال استان هرمزگان مي باشد را نيز دردست تحرير دارم.

وي با تاكيد بر ترويج فرهنگ كتابخواني در جامعه ، تصريح كرد: بايد از سنين كودكي و نوجواني ، فرزندان خود را نسبت به كتاب و كتابخواني علاقمند كنيم.

دژگاني برگزاري نمايشگاه هاي كتاب را از جمله راهكارهاي تاثيرگذار در ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در جامعه عنوان كرد.

لازم به ذكر است ، كتاب 'شاعران و مشاهير هرمزگان' از اين نويسنده در دوازدهمين نمايشگاه بزرگ كتاب هرمزگان با حضور مسئولان استاني و كشوري رونمايي شد.

دوازدهمين نمايشگاه بزرگ كتاب هرمزگان از روز 13 ديماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بندرعباس واقع در سه راه جهانبار برپا شده و تا 19 ديماه برپا است.ك/3

7198/668