۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵
کد خبر: 81450599
T T
۰ نفر
هفته پانزدهم لیگ برتر بسكتبال؛ فرصت مهرام برای رسیدن به صدر

تهران - ایرنا - تیم مهرام تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر بسكتبال فرصت رسیدن به صدر جدول رده بندی را دارد.

به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات فردا (دوشنبه) با چهار مسابقه برگزار می شود و دانشگاه آزاد صدرنشین جدول رده بندی استراحت خواهد داشت.

مسابقه ندادن دانشگاه آزاد این فرصت را به مهرام می دهد كه با پیروزی مقابل نفت آبادان به صدر جدول صعود كند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 86 بر 65 به سود مهرام به پایان رسیده بود.

پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در این هفته به مصاف فولاد هفت الماس قزوین می رود. پتروشیمی هر پنج مسابقه اخیر خود مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

ثامن مشهد در این هفته میزبان پمینای اصفهان است تا تیم های هشتم و هفتم جدول رده بندی با هم مسابقه بدهند. در مسابقه رفت پمینا با نتیجه 81 بر 77 به پیروزی رسیده بود.

پتروشیمی ماهشهر قعرنشین لیگ برتر كه تمام 12 مسابقه این فصل خود را باخته است در هفته پانزدهم با شهرداری گرگان بازی می كند. در هفت مسابقه رو در روی دو تیم در سال های اخیر، چهار بار شهرداری گرگان و سه بار پتروشیمی ماهشهر به پیروزی رسیده است.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر بسكتبال دانشگاه آزاد با 25 امتیاز صدرنشین است، مهرام با 24 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با یك بازی كمتر و 22 امتیاز سوم است.

ورزشی (2) ** 2024**1590
۰ نفر