۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8145051
T T
۰ نفر

انجمن پزشکان صلح یونان فیلم 300 را بشدت محکوم کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8145051
انجمن پزشکان صلح یونان فیلم 300 را بشدت محکوم کرد ...............................................
آتن،خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/2/86 خارجی.فرهنگی.سیاسی.انجمن پزشکان صلح.یونان انجمن غیر دولتی پزشکان صلح یونان روز سه شنبه طی بیانیه ای، تهیه و تولید فیلم ضد فرهنک ایرانی را که توسط هالیود در چارچوب سیاست های توسعه طلبانه آمریکا صورت گرفته است را بشدت محکوم کرد.
براساس این بیانیه که روز سه شنبه منتشرشد، انجمن پزشکان صلح یونان گفته است: فیلم ضد فرهنگی 300 در واقع برای لطمه زدن به یکی از غنی ترین فرهنک های جهان، یعنی فرهنک ایران صورت گرفته است و این اقدام را شدیدا محکوم می نماییم.
انجمن پزشکان صلح گفته است: برای محکوم کردن این اقدام زشت و ناپسند هالیود که در راستای اجرای سیاست های توسعه طلبانه آمریکا بر علیه ایران و فرهنک آن تهیه گردیده است، از امروز اقدام به جمع آوری امضا' برای محکوم کردن این فیلم ضد فرهنگی می کند.
انجمن پزشکان صلح یونان همچنین ضمن اعلام همبستگی با ملت ایران در مقابله با سیاست های توسعه طلبانه و تهدیدات آمریکا بر علیه ایران، گفته است: این انجمن سیاست های توسعه و جنک طلبانه آمریکا در جهان و بخصوص در عراق، افغانستان، لبنان، فلسطین ، سومالی و آمریکای لاتین را بشدت محکوم می کند.
این انجمن با تاکید بر ضرورت آگاهی مردم از جنایات آمریکا در جهان، در این بیانیه همچنین گفته است:ایران دارای فرهنک غنی و یکی از بزرگترین فرهنک های جهان است که خدمات ارزشمندی را به جامعه بشری را در طول تاریخ ارایه کرده است.
گفتنی است زمانی که فیلم ضد ایرانی 300 در یونان اکران گردید: اکثر ناقدین و دست اندرکاران سینما و هنر، با انتقاد از این فیلم غیر واقعی، تهیه آنرا را در راستای سیاست های آمریکا قلمداد نمودند.
تعداد زیادی از ناقدین این فیلم را بر خلاف حقایق تاریخی قلمداد نموده و گفتند: این فیلم هیچ ارزش تاریخی ندارد و از نظر هنری کاملا بی ارزش می باشد زیرا با استفاده از تکنولوژی رایانه تهیه گردیده است.
این ناقدین همچینین در بحثهای خود تصریح کردند: هالیوود مدت هاست که در راستای سیاست های توسعه طلبانه آمریکا اقدام به تهیه فیلم غیر واقعی می نماید واین نه اولین بار و نه آخرین باری خواهد بود که دست اندرکاران هالیوود به جعل تاریخ برای ارایه خدمات خود به کاخ سفید، خواهند پرداخت.
/ 1270 /1184/شبک شماره 269 ساعت 07:22 تمام انتهای پیام I25.22-07-21
۰ نفر