۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶
کد خبر: 81450389
T T
۰ نفر
انفجار در یك واحد صنعتی ساوه دوكشته و یك زخمی داشت

ساوه- ایرنا- انفجار در واحد صنعتی «فروزان گاز» شهر صنعتی كاوه ساوه روز یكشنبه دو كشته و یك زخمی به جا گذاشت.

رییس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه در گفت و گو با ایرنا در خصوص این حادثه گفت: این انفجار در ساعت هفت صبح امروز در این شركت كه تولید كننده سیلندر و كپسول گاز است رخ داده كه منجر به خسارات مالی و جانی شده است.

«محمد حقیقی» افزود: علت این حادثه و وسعت خسارتها توسط گروه كارشناسان و بازرسان كار در دست پیگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مركزی نیز به ایرنا گفت: در بررسی های اولیه انفجار رخ داده در یك ظرف نگهداری مواد شیمیایی بوده اما هنوز نتیجه قطعی آن از سوی كارشناسان اعلام نشده است.

«شكرالله حسن بیگی» افزود: یكی از حادثه دیدگان با وقوع انفجار دردم جان سپرده و دو مجروح این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی توضیح داد: به دلیل وخامت حال و شدت جراحات یكی از مجروحان این حادثه در بیمارستان جان باخته است و مجروح دیگر نیز بدحال است.

معاون استاندار مركزی و فرماندار ساوه نیز گفت: مرجع قضایی، كارشناسان آتش نشانی و اداره تعاون كار و رفاه اجتماعی علت این حادثه را در دست بررسی دارند.

' محمد بهاروند' افزود: بر اساس این حادثه كه در بررسی های اولیه به احتمال بر اثر بی احتیاطی بوده ، سقف این كارگاه تخزیب شده است .

وی اضافه كرد: این كارگاه از واحدهای با كمتر از ده نفر كارگر بوده و متاسفانه كارگران حادثه دیده در آن فاقد پوشش بیمه حوادث هستند.

وی اظهار كرد: نماینده فرماندار از مجروح این حادثه كه حال وخیمی دارد، در بیمارستان عیادت كرده و دستورات لازم برای پیگیری وضعیت درمانی او صادر شده است.

' كاوه' واقع در شهرستان ساوه از توابع استان مركزی بزرگترین شهرك صنعتی ایران است.ك/3

7338/560/7108/559