۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 81448065
T T
۰ نفر
هفته وحدت يادگار ماندگار امام راحل و عامل هراس دشمنان امت اسلامي است

تهران – ايرنا – امام جمعه دماوند گفت: هفته وحدت يادگار ماندگار حضرت امام خميني (ره) و عامل هراس دشمنان امت اسلامي شده است.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام 'محمد علاالديني' امروز در خطبه‌هاي نماز سياسي و عبادي جمعه اين هفته دماوند كه در مسجد جامع اين شهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته وحدت امروز به عنوان يك تفكر و شعار ماندگار روز به روز در حال گسترش در جهان اسلام است.

وي پيروي از رهبري را لازمه حفظ وحدت و قدرت ايران اسلامي دانست وافزود: ايجاد هفته وحدت يكي از مهمترين تدابير حضرت امام خميني(ره) براي حفظ امت يكپارچه اسلامي بود.

وي تصريح كرد: امروز دشمن با طراحي و راه اندازي گروههاي تكفيري و تروريستي به دنبال از بين بردن اين وحدت و همدلي در بين مسلمانان و اسلام هراسي در جهان است كه خوشبختانه موفق نشدند.

خطيب جمعه دماوند با بيان اينكه دشمن هيچگاه به هدف شوم خود دست نخواهد يافت خاطرنشان كرد: تفاوت در اردوگاه معنويت با اردوگاه دشمن در وحدت است.

علاالديني در بخش ديگري از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه به دستگيري شيخ سلمان دبيركل الوفاق اشاره كرد و گفت: بازداشت شيخ علي سلمان از سران سرشناس معارضان بحرين با همدستي و چراغ سبز سفارت انگليس و آمريكا در منامه صورت گرفته است.

تهرام/7246/1724
۰ نفر