۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 81445774
T T
۰ نفر
استاندار آذربایجان غربی:اقلیت های دینی و مذهبی در دفاع از كشور سنگ تمام گذاشته اند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: پیروان تمام ادیان و مذاهب در دفاع از كشور سهیم هستند و غیرت ملی خود را در عرصه های مختلف به نمایش و سنگ تمام گذاشته اند.

قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید 'قایچاق داووتیان' از مسیحیان این استان افزود: نظام جمهوری اسلامی بین شهروندان اعم از اقوام و اقلیت ها هیچ تفاوتی قایل نیست.

وی اضافه كرد: همه ملت ایران شامل مسلمان، مسیحی و كلیمی برای دفاع از كشور و وطن از جان خود گذشته‌اند و در كنار یكدیگر برای توسعه و سازندگی ایران تلاش می كنند.

وی اظهار كرد: اقوام و اقلیت های دینی در كشور و آذربایجان غربی، شهدای زیادی را تقدیم ساحت انقلاب كرده‌اند و ما به تمامی این شهدا مدیون هستیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شهدا سرمایه های ایران اسلامی هستند و خون شهدا، این مملكت را بیمه كرده است.

قربانعلی سعادت همچنین در دیدار با خانواده شهید 'سرگون آكویانس' گفت: تمام اقوام و پیروان ادیان به نسبت سهم جمعیتی خود در پیروزی انقلاب و دوام آن سرمایه گذاری كرده اند و شهیدانی كه از سوی آنها تقدیم انقلاب شده، نمونه ای از این سرمایه گذاری گران بها است.

استانلی سیمونز رییس انجمن آشوریان ارومیه و داریاووش عزیزیان كشیش و سرپرست كلیسای شرق آشور ارومیه در این دیدارها از طرف جامعه آشوریان استان از استاندار آذربایجان‌غربی به دلیل توجه و رسیدگی به مسائل و مشكلات خانواده های شهدا قدردانی كرد.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدارها تبریك میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی، برای همه مسیحیان به ویژه مسیحیان این استان، آرزوی سالی پر خیر و بركت كرد و از خانواده های این دو شهید مسیحی تجلیل كرد.

8137/581
۰ نفر