۹ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۴۳
کد خبر: 81444711
T T
۰ نفر
هوشياري و بصيرت ابزار مقابله با توطئه هاي دشمنان است

قم ـ ايرنا ـ آيت الله «حسين نوري همداني» از مراجع عظام تقليد گفت: در جنگ نرم دشمنان عليه ملت ايران، هوشياري و بصيرت، ابزار مقابله با توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان است.

به گزارش ايرنا، وي عصر سه شنبه در ديدار«اسماعيل احمدي مقدم» فرمانده نيروي انتظامي افزود: يوم الله نهم دي ماه، روز بصيرت و هوشياري ملت ايران است و اين حماسه بايد هرساله باشكوهتر گرامي داشته شود تا دشمنان اسلام و انقلاب بدانند كه مردم كشورمان با همه توان از آرمانها و ارزشهاي اسلام و انقلاب دفاع مي كنند.

آيت الله نوري همداني با بيان اينكه اسلام، ولايت فقيه و مردم سه ركن اصلي و اساسي انقلاب اسلامي است، خاطرنشان كرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نظام مبتني بر ولايت است و ملت غيور كشورمان همواره با عشق و ايثار براي دفاع از آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي در صحنه حاضر مي شوند.

وي با بيان اينكه پيش از انقلاب اسلامي، مردم كشورمان تحت سيطره مستكبران غربي بودند، اظهار داشت: امام خميني(ره) توانست با آگاه ساختن مردم، رژيم طاغوتي و دست نشانده پهلوي را از ميان برداشته و بار ديگر آموزه هاي ديني را در همه عرصه ها به سطح اول جامعه بازگرداند.

اين مرجع تقليد در پايان با بيان اينكه سران فتنه بايد از اعمال گذشته خود توبه كنند تا مورد بخشش مردم و رهبر معظم انقلاب قرار بگيرند، تصريح كرد: در جريان فتنه سال 88، مستكبران و ايادي آنها در صدد تغيير و براندازي نظام اسلامي بودند، از اين رو در جامعه بسياري از هنجارها و حرمت ها را شكسته و از ميان بردند. ك/3

8146/ 550/ 1539
۰ نفر