۹ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 81444299
T T
۰ نفر
نماينده مردم شيراز: فتنه مي تواند همه را دربر بگيرد

تهران- ايرنا- نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه فتنه مي تواند همه را دربر بگيرد، گفت: بايد قدر عطوفت و مهرباني رهبر معظم انقلاب را دانست و از اين فرصت استفاده كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، «ضرغام صادقي» در نطق ميان دستور جلسه علني امروز (سه شنبه) مجلس شوراي اسلامي از سازمان صدا و سيما براي افشاي نقش‌هاي مخفي افراد ذي مدخل در فتنه 88 تقدير كرد.

وي افزود: فتنه 88 علاوه بر تاثير منفي بر آثار سياسي، اجتماعي و فرهنگي، تاثير مستقيم بر ايجاد بيكاري، ركود سرمايه‌گذاري و تحريم‌هاي بي‌سابقه گذاشت. كاهش توليد و رونق اقتصادي از تبعات منفي و طولاني‌ مدت فتنه 88 است كه اگر همگان قانون را رعايت مي‌كردند، امروز مذاكرات ما از موضع بالاتري دنبال مي‌شد.

صادقي خاطرنشان كرد: فتنه مي‌تواند همه را در بر گيرد، حتي برخي بزرگان را؛ زمينه حصر آن ها را فراهم آورد و نفرت ملت را به دنبال داشته باشد، خبط بزرگ فتنه شخصيت‌محوري به جاي حقيقت‌محوري بود تا امكان انحراف افكار عمومي فراهم شود و باطل را جايگزين حق كند.

وي با اشاره به فرمايشي از حضرت علي (ع) در مورد فتنه گفت: اگر عفو رهبر معظم انقلاب نبود و اگر فتنه سال 88 در زمان حضرت امام (ره) به وقوع مي‌پيوست، طور ديگري با سران فتنه رفتار مي‌شد.

نماينده مردم شيراز در مجلس افزود: از دولت يازدهم مي‌خواهيم راه‌هاي عملياتي و ملموس اقتصاد مقاومتي براي برون‌رفت از شرايط كنوني كه به مقاوم‌سازي اقتصاد كمك مي‌كند را اجرايي كرده و منحصرا به مذاكرات چشم ندوزد.

صادقي ادامه داد: يك سال گذشته تجربه بسيار خوبي بود كه عميقاً به اين باور برسيم رهبر انقلاب نسخه ارزشمندي توصيه كرد كه اولا نمي‌توان به طرف مذاكره‌كننده خارجي اعتماد كرد و ثانيا رفع موانع اقتصادي و كمك به حل مشكلات اقتصادي در اين بخش از درون امكان‌پذير است.

عضو هيات رييسه مجلس به موضوع برداشت از صندوق توسعه ملي اشاره كرد و افزود: از دولت انتظار داريم قانون را فصل‌الخطاب بداند و پاسخ گزارش كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس را كه مبتني بر نظرات ديوان محاسبات است از مجاري قانوني خود كه در قالب دفاع دولت در مجلس شوراي اسلامي قبل از قرائت گزارش است، دنبال كند و با تهديد، تهمت، جنگ رسانه‌اي و مطبوعات پيگيري نكند كه به تعامل واقعي دولت آسيب مي‌رساند.

صادقي در ادامه گفت از مسوولان مي‌خواهم تا اجازه ندهند جريانات سياسي استان فارس و شهر شيراز را به باشگاه سياسي و ميتينگ‌هاي انتخاباتي تبديل كنند و افرادي را براي سخنراني دعوت كنند كه فضاي آرام فارس را به آشوب بكشانند و به جاي رفع مشكلات اقتصادي مردم و كمك به معيشت روي اعصاب مردم راه روند و اگر به اين رسالت عمل نشود، مردم شيراز و استان فارس و نمايندگان آن جواب دندان شكني به آن ها خواهند داد.

سيام**1058**1429
۰ نفر