۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81444139
T T
۰ نفر
هزارصدا موسيقي پاپ در فرهنگسراي نياوران برگزار مي شود

تهران - ايرنا دوره دوم هزارصداي پاپ، با كار‌شناسي شهرام شكوهي خواننده موسيقي پاپ كشور برگزار مي‌شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا ، در اين برنامه كه دومين برنامه از سري جديد آن در فرهنگسراي نياوران است، شهرام شكوهي به‌عنوان كارشناس خوانندگي، ميلاد ترابي به‌عنوان كارشناس آهنگسازي و تنظيم و امير ارجيني به‌عنوان كارشناس ترانه و كلام به بررسي و تحليل آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و در پايان، نفرات برگزيده را معرفي خواهند كرد.

در كنار انتخاب خواننده‌ برتر توسط كارشناسان، نفرات برتر به انتخاب مردم نيز از طريق سامانه‌ي پيامكي برگزيده و معرفي خواهند شد.

در كنار بخش مسابقه، اكبر آزاد (ترانه‌سرا و آهنگساز پيشكسوت) با آثاري مانند «آسيمه‌سر»، «بغض» و «آي آدماي مهربون» (آهنگسازي) به‌عنوان خواننده‌ي مهمان، قطعاتي از ساخته‌هاي خود را با نوازندگي پسرش - حامد آزاد - اجرا خواهد كرد. اين بخش به‌مناسبت سالگرد تولد اين هنرمند باسابقه در نظر گرفته شده است.

اين برنامه همچنين بخش‌هاي جنبي ديگري هم دارد كه تجليل از بزرگان و پيشكسوتان موسيقي و معرفي آلبوم‌هاي تازه منتپشرشده از آن جمله است.

«هزارصدا» برنامه‌اي براي كشف و معرفي استعدادهاي موسيقي است كه در دو بخش موسيقي پاپ و موسيقي اصيل ايراني، به ترتيب دومين و چهارمين شنبه‌ي هر ماه در سالن اصلي فرهنگسراي نياوران برگزار مي‌شود و مديريت و اجراي آن برعهده آرش نصيري است.

اين دور از برنامه‌ي «هزارصدا» ساعت 17 روز شنبه (13 دي‌ماه) در فرهنگسراي نياوران برگزار خواهد شد.



** كنسرت گروه آرين كشيشي

كنسرت گروه «آرين كشيشي»، 11 و 12 دي ماه جاري در تالار «فارابي» دانشكده هنر تهران برگزار خواهد شد.

اين برنامه با عنوان اجراي پروژه آرين كشيشي در ساعت 21 روزهاي يازدهم و دوازدهم دي ماه در تالار «فارابي» دانشكده هنر روي صحنه مي‌رود. بليت‌هاي كنسرت فوق نيز سي و چهل هزار تومان قيمت گذاري شده است.

«حمزه يگانه» (پيانو)، «هومن نامداري» (ساكسوفون)، «رضا آذرنجات» (ترومپت) و «سهراب رمضان‌زاده» (درامز) ساير اعضاي اين گروه هستند.

بخش عمده رپرتوار اين برنامه از ساخته‌هاي آرين كشيشي و حمزه يگانه است. همچنين قطعاتي هم از موزيسين‌ها و بيسيست‌هاي بزرگي نظير «ويكتور ووتن»، «جاكو پاستوريوس» و «آويشايي كوهن» اجرا خواهد شد.

آرين كشيشي يكي از نوازنده‌هاي جوان اما با تجربه‌اي است كه سابقه حضور در گروه‌هاي مختلف پاپ و تلفيقي را دارد.

علاقه مندان براي تهيه بليت براي اين كنسرت مي توانند به سايت ايران كنسرت مراجعه كنند.

فراهنگ**9252 ** 1569
۰ نفر