۶ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81440189
T T
۰ نفر

اخاذ مامور نما در شهرستان قرچك دستگير شد

۶ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81440189
اخاذ مامور نما در شهرستان قرچك دستگير شد

تهران – ايرنا – فرمانده انتظامي شهرستان قرچك گفت: فردي كه با معرفي خود به عنوان مأمور دولت از مردم اخاذي مي كرد دستگير شد.

سرهنگ علي قرائي روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر شناسايي فردي كه با جعل عناوين دولتي قصد اخاذي از مردم را دارد، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس اطلاعات شهرستان قرچك قرار گرفت.

وي گفت: مأموران پليس اطلاعات با بررسي هاي به عمل آورده متوجه شدند كه اين فرد در منطقه مهاجر نشين فرديس قرچك اقدام به جعل عنوان نموده و قصد اخاذي از شهروندان را دارد.

قرايي افزود: خوشبختانه با هوشياري و همكاري مناسب شهروندان و هماهنگي هاي به عمل آمده با مقام قضايي، فرد مظنون كه خود را از مأموران بازرسي كل كشور معرفي كرده و تلاش داشت به عنوان كارت سلامت مبالغي را از شهروندان اخاذي نمايد شناسايي و دستگير كنند.

وي اظهارداشت: متهم دستگير شده در ابتدا خود را پيك موتوري معرفي نمود ولي در بازجويي هاي تخصصي مشخص شد كه وي به ازاي هر كارت سلامت 129 هزار تومان و بابت پيك موتوري 16 هزار تومان از شهروندان دريافت مي كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان قرچك افزود: در بازرسي هاي به عمل آمده از فرد متهم 7 عدد كارت سلامت كشف شد كه اين فرد با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوي تحويل دادسراي عمومي و انقلاب قرچك شد.

وي از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، مراتب را با استفاده از سامانه 110 به اطلاع مأموران انتظامي برسانند.

تهرام/7254/1348