۶ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸
کد خبر: 81439853
T T
۰ نفر
صدا و سیما از وضعیت سنتی خارج می شود

تهران-ایرنا-قائم مقام صدا و سیما در امور فناوری و رسانه های نوین گفت: با تشكیل شورای عالی رسانه ملی تحولات جدیدی در حوزه فنی سازمان صدا و سیما پدید خواهد آمد تا بستر مناسب برای خروج این رسانه از حالت سنتی به حالت نوین فراهم شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ملی مهدی اخوان بهابادی امروز (شنبه) در مراسم معرفی مدیران جدید مجموعه فنی سازمان و تكریم مدیران پیشین در این مجموعه حركت به سوی به روز رسانی رسانه را از اولویت های كاری در رسانه ملی عنوان كرد.

قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما یكی از اهداف جدید سازمان را برون سپاری كارهای فنی اعلام كرد و گفت: در چابك سازی سازمان تلاش خواهیم كرد با سپردن كارهای فنی به بخش خصوصی،علاوه بر بهره گیری از توان بخش های برون سازمانی ، از قابلیت های فنی سازمان برای پیشبرد اهداف بزرگتر استفاده كنیم.

اخوان بهابادی هدف گذاری برای مدیران جدید را فرصت زمانی یك ساله عنوان كرد و افزود: امیدواریم به كمك شما عزیزان در این فرصت بتوانیم به اهداف خود در نوین سازی رسانه برسیم .

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه های نوین سوم دی ماه در احكامی جداگانه مدیران جدید زیر مجموعه خود را معرفی كرد.

بر اساس احكام جدیدی كه بهابادی صادر كرده است جعفر بلوك آذری به سمت مدیركل هماهنگی و اجرایی ، حسین صابری‌مقدم به سمت دبیر شورایعالی رسانه‌های نوین ، سید عبدالحمید دستغیبی به سمت مدیركل صدا و تصویر‌، علیرضا پورصابر به سمت مدیركل فنی پخش ، امیرحسن نافذ به سمت مدیركل نظارت فنی و ارزیابی استانداردها ، محمد فهمی هشیانی به سمت مدیركل فرستنده‌های تلویزیونی و اف ام ، سید عبدالله عظیمی به سمت مدیركل تحقیقات و جهاد خودكفایی، رضا علیدادی به سمت رئیس مركز فنی رسانه و سرپرست اداره كل ارتباطات ماهواره ای، محمد حسین ملاعلیا به سمت مدیركل ساختمان و تاسیسات ، سید محسن بلادیان به سمت مدیركل ارتباطات زمینی و محمدرضا سلیمیان به سمت مدیركل فرستنده‌های رادیویی سازمان صدا و سیما منصوب شده‌اند.

فراهنگ**9187**1569
۰ نفر