۱ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 81434872
T T
۰ نفر
نماینده مجلس:بیشترین زیان قاچاق به مرزنشینان وارد می شود

بندرعباس - ایرنا - نماینده مردم بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی و بندر خمیردرمجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین ضرر و زیان قاچاق به افراد ساكن در مرزها وارد می شود.

به گزارش ایرنا، 'ابوالقاسم جراره' یكشنبه شب در بازدید از روستاهای بخش شهاب قشم و در جمع اهالی ، شوراها و دهیاری های این منطقه افزود: در برخورد با این پدیده اجتماعی از طرفی بسیاری از كسانی كه در واقع شرافتمندانه در حال زندگی هستند، صدمه وآسیب می بینند و از طرفی نیز باعث هدر رفت انرژی جوان منطقه می شود.

وی با اشاره به قابلیت های تولید و اشتغالزایی در استان هرمزگان بیان داشت: این استان می تواند به اندازه تمام كشور تولید سرمایه و اشتغال كند لذا باید با نگاه ویژه مدیران نسبت به این موضوع راهكارهای اساسی دیده شود.

عضو فراكسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص تاثیر تحریم ها برمردم نیز گفت: مقاومت مردم در برابر مشكلات باعث قوت قلب مسوولان و تلاش دو چندان آنها در خدمت رسانی صادقانه می شود.

جراره یادآور شد: مسوولان و دولتمردان باید قدراین مقاومت مردم در برابرتحریم ها را دانسته و راهكارهای اجرایی در خصوص رفع مشكلات مردم به كار ببندند.

وی در جمع جوانان منطقه شهاب قشم گفت: جوانان باید برای پیشرفت اسلام و انقلاب تلاش دو چندانی داشته باشند ولی جوانان روستایی با توجه به درك و لمس محرومیت باید در این عرصه تلاش بسیار بیشتری كنند زیرا هیچكس بیشتر از آنها عاشق خدمت و آبادانی منطقه نیست.

وی خاطر نشان كرد: ایران دارای مردمی با درك و شعور بالای سیاسی و قدرت تحلیل بالا دارد، آنها وقتی خود را در كنار ملت های مظلوم جهان به خصوص مسلمانان لبنان و فلسطین می بینند به پیروی از روش پیامبر مهربانی ها، تمام مشكلات را برای اشاعه و نشر اسلام ناب محمدی انجام می دهند.

جراره در جمع مردم كوه ای شهاب قشم نیز گفت: امروز كشورهای مستكبر از جمله آمریكا به دنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام و بدبینی مردم نسبت به آن هستند كه از جلمه روش های پیش رو تحریم اقتصادی كشور بعد از انقلاب است كه این سال ها با شدت بیشتری دنبال شده است.

بخش شهاب از توابع شهرستان قشم در استان هرمزگان است.

شهرستان قشم با یك هزار و 668 كیلومترمربع مساحت دارای سه بخش، هفت دهستان، چهار نقطه شهری و 65 آبادی است.

7195/668