۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8143382
T T
۰ نفر
جمهوری آذربایجان از همکاری با سازمان خبرنگاران بدون مرز خودداری کرد ...................................................................
باکو ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/02/86 خارجی.سیاسی.جمهوری آذربایجان مسوول امور سیاسی و اجتماعی نهاد ریاست جمهوری آذربایجان گفت: دولت این کشور از همکاری با سازمان بین المللی خبرنگاران بدون مرز خودداری کرده و قصد همکاری با آن را ندارد.
"علی حسن اف" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این سازمان در تهیه گزارشهای مربوط به وضعیت مطبوعات و آزادی بیان در جمهوری آذربایجان واقعیت ها را تحریف و اظهارنظرهای نادرست را منعکس می کند.
وی گفت: رییس سازمان خبرنگاران بدون مرز پیشتر چند بار به باکو سفر کرده و در دیدار با "الهام علی اف "رییس جمهوری آذربایجان از توجه وی به تامین آزادی بیان و مطبوعات در این کشور استقبال کرده بود.
حسن اف افزود: این سازمان در حال حاضر در برخی موارد موضع نادرست در پیش گرفته، مشکلات مطبوعات جمهوری آذربایجان را بزرگنمایی می کند ونیز تحت تاثیر لابی ارمنی موضع مغرضانه در مورد مناقشه قره باغ گرفته است.
وی با اظهار تاسف از موضع مغرضانه این سازمان نسبت به جمهوری آذربایجان افزود: مسوولان آن لازم است در دیدگاههای در مورد کشورش تجدید نظر کنند.
در گزارشهای اخیر سازمان خبرنگاران بدون مرز از وضعیت آزادی مطبوعات و بیان در جمهوری آذربایجان انتقاد و از دولت این کشور خواسته شده است که به فشارها علیه روزنامه نگاران و نمایندگان رسانه ها پایان دهد.
خاورم/2400/245/1139 شماره 079 ساعت 18:12 تمام انتهای پیام I18.12-18-42
۰ نفر